“Nydelig indrefilet”

Vurdert som nr. 64 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Spiste fantastisk indrefilet «Las Vegas»
Stort og mørt stykke som var perfekt medium stekt. Beste restaurantopplevelsen denne ferien. Store porsjoner. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, anitahagenf

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Nei! De svarte ikke når jeg skulle ringe å bestille bord! For 11 voksne og 4 barn! Men ønsker å prove denne restauranten!

Takk, MiaI104
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Her får vi den beste maten og service, hyggelige og blide drivere og ansatte. For oss er dette plassen. Mye mat til en go pris

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Wenche Marie K
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Takk for nok en koselig ferie i puerto Rico Så vil jeg få takke alle som jobber på Las Vegas for meget god mat.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Terje W
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Hvitløksbrød og løkringer til forrett, veldig store porsjoner. I tillegg mye mat på hovedretten. Vi var 6 personer som spiste, rettene kunne vært halvert i størrelse.
Konklusjon er at dette er en plass for folk som er glad i mye mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 410lasses

Reisende som så på Las Vegas Steak House, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Las Vegas Steak House? Del dine erfaringer!