“Middag”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Styr unna alle biffretta, smakte ikke godt.! Servitøra som like gjerne kunne ha jobba på Burger King......

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 276anneliseh

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte stedet to ganger på en uke, fordi de her må ha en av byens beste pizzabakere.
Ekte, italiensk pizza med tynn bunn, som i Napoli.

Stedet har mye folk, det er ofte litt støy pga dette, men det har jo også sin sjarm.
Så, er du ute etter en god, italiensk pizza, så er dette et godt valg.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Trond K
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er vel verdt et besøk. Stort utvalg, god mat og spesielt god pasta. Og betjeningen er både hyggelige og serviceinnstilt!

Takk, kristinw608
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 7 stk til bords. Ok mat men ikke noen opplevelse akkurat. Rask og effektivt. Her betyr drikken minst like mye som maten. Alt på det jevne. Mye støy og styr. Stadige forstyrrelser av selgere som har juggel til salgs. Vennlig betjening. Tror ikke vi kommer tilbake hit. Det finnes så mange andre og bedre alternativer.

Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Det er andre gang vi spiser her i løpet av de siste dagene og vi var veldig fornøyd begge gangene. Dette er en restaurant som tilhører hotellet og er en fin restaurant med meget god service. Anbefales.

2  Takk, magnarfo

Reisende som så på El Molino, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Molino? Del dine erfaringer!