“God mat. god service, men uhøflig senior sjef.”
Anmeldelse av Da Pinocchio

Da Pinocchio
Vurdert som nr. 35 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019

Vi har vært kunder hos Da Pinocchio i mange år. Vi har vært svært godt for-
nøyd med mat og service. Vi var også der og spiste i kveld, 22/1-19 og ble sjokkerte over hvordan den gamle sjefen/far til nåværende sjef behandlet de ansatte. I fullt påhør overfor kunder i restauranten ble den ene etter den andre skjelt ut på en svært uhøflig og høylydt måte. Dette ble svært pinlig for oss som gjester, og vi synes synd på de ansatte som gjorde en svært god jobb. Vi synes synd på de ansatte som gjør en god jobb. Stedfortreder for nåværende sjef bør ikke være "gamlefar", en av de ansatte kan gjøre den jobben mye bedre.

Takk, zorro124

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

God pizza, rask levering og god service. Veldig ren og fin restaurant med kanskje de reneste toalettene i hele Puerto Rico. Litt dyrt, men fint til å dele. Anbefales et besøk om du ønsker pizza eller pasta.

1  Takk, sondrej2018
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Hadde hørt om denne og valgte derfor å ta en tur. Spiste carbonara. Sto ikke til forventningene. Baconet var svidd og satt en brent smak på sausen og spaghettien, så det var ikke så mye å skryte av. Kunne nok sendt den ut igjen, men det var helt fullt så de var nok stresset nok fra før.

Takk, 999EllenM
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

God mat, god service, god Aperol Spritz, verdt et besøk. Avslappende service uten klassiske "artige" kelnere er et pluss.

2  Takk, NorwayKris
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Hærlig italiensk restaurant som ligger i hjertet av jumbosenteret i Puerto Rico. Menyen er lang og her kan du velge blandt det ypperste av pizza og pastaretter, i tillegg til endel annet. Hektisk stemning og rolig taffelmusikk blander seg med utsøkte smaker og proft personell. Det er nesten kontant fullt, så det kan være en fordel å bestille bord på forhånd. Maten er absolutt av beste kvalitet, og all sjømaten er fersk. Pris for hovedrett ligger rundt 10 €.

Takk, 817beatek

Reisende som så på Da Pinocchio, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Da Pinocchio? Del dine erfaringer!