“Hjemmebakt glutenfritt brød faktisk ”
Anmeldelse av Da Pinocchio

Da Pinocchio
Vurdert som nr. 32 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service . Hvordan i alle verden klarer de å være så opptatt av å levere glutenfritt? Til etterlevelse for andre restauranter ❤

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Cesiliemtj

Anmeldt 22. mars 2020 via mobile enheter

Helt OK! restaurant, men ikke noe mer.
Vi bestilte kalvefilèt, pizza, pizza calzone og Cæsar salat.
Når vi fikk maten, var Calzone’n var dekket med spekeskinke. Om dette var vanlig, eller for å dekke over at den var totalt svidd/brent på toppen - vites ikke. Men den ble iallefall sendt ut igjen! Den nye som ble servert, kunne med fordel vært stekt litt mer, men ble beholdt som den var...Ellers var maten helt grei.
Servitøren ble sur da vi sendte maten ut - og det var noe som trakk ned vår opplevelse hos denne restauranten.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, May Liss K
Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Dette var en nedtur. Masseprodusert mat forferdelig servert. Hellstrøm og Truls ville grøsset av dette stedet.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, justhjalmarj
Anmeldt 10. februar 2020

Vi skulle egentlig bare ha en god Giare Amarone Grappa, og hadde hørt disse serverte det
Vi fikk Grappa , vi fikk mat, vi fikk vin, kaffe dessert og en fantastisk god service
Litt dyrt var det, men det var verdt hver en €
Unge flotte mennesker som jobbet der.
Service og smil hele tiden
Dette minner om en topp restaurant rett og slett
Selv toalettene var så flotte, rene og fine at man ble imponert
Anbefales

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Steinar J
Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Hvorfor det stadig står kø utenfor denne restauranten, forstår jeg ikke. Servitørene er super! Sjarmerer oss nordboere med innøvde fraser på "skandinavisk", og er rask med bestilling og servering. Det som dessverre skuffer, er kvaliteten på maten. -Det vil si, mangel av smak på maten. Vi bestilte kalvefilet med gorgonzola, pasta carbonara m/hvitløksbrød, indrefilet m/div tilbehør og en enkel barnepizza. Tommel opp for perfekt stekt indrefillet, men resten var av et heller tragisk kapittel. Overkokt og smakløss carbonara (hvordan er det mulig?). Kalvestek, som like gjerne kunne ha vært svin eller kylling, alt for hardt srekt, med en smakløs saus (som sikkert er den samme, uavhengig hvilken rett du bestiller...). Pizzaen var som en svamp. -Men vinen var god, og stynivået var på topp, så en helt middelmådig "treer" skal plassen få. Drar nok ikke hit igjen, dessverre.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 281espenk

Reisende som så på Da Pinocchio, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Da Pinocchio? Del dine erfaringer!