“Styr unna”

Vurdert som nr. 168 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi skulle handle litt mat på matbutikken på senteret og gikk dessverre innom Nevada Grill uten å sjekke på TA. Servitøren tok meg gjentatte ganger på skulderen og prøvde seg med morsomheter. 2 spiste smakløs enchilada og en spiste fajitas. Selv spiste jeg løksuppe som var overkrydret med oregano. Styr unna hele senteret.

Takk, Mariusler

Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Skulle spise en fajita. Fikk først et skittent fat. Jeg ba om et nytt et. Da jeg skulle legge fyllet i lefsa, så var den så hard at jeg ikke fikk til å brette den. Maten smakte rett og slett forferdelig. Kyllingen var seig. Jeg tok et par tugger og sa etterpå at jeg ville ikke betale for dette! Så ble den ene damen irritert på meg fordi jeg ble irritert. ALDRI mer skal jeg hit igjen.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, ingeborgs112
Anmeldt 22. desember 2017

Har spist her mange ganger før, innkasteren lovte oss kjempegod mat. Følget bestilte forskjellige kjøttretter, jeg bestilte biff som var så flatbanket at man nesten kunne se gjennom den, alle grønnsakene var kokt så mye i "saltlake" at det var nesten en suppe. De som bestilte kanariske poteter fikk noen bløte innskrukete greier.
NEI DETTE VAR DÅRLIGT.
tror ikke vi besøker dette stedet neste år

Dato for besøk: desember 2017
Takk, BjR1956
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening her.
God mat, hvor barna også spiste maten sin!

Når vi var her tilbudte de gratis mat til barn, ved valg fra barnemeny. Samt en gratis drikke til alle etter maten.

Anbefales

Dato for besøk: august 2017
Takk, Eli T
Anmeldt 27. mai 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. Koselig sted å betjening.Blir tatt godt i mot hver gang . Restauranten ligger nesten lengst inn i Puerto Rico sentret.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 452gunnarm

Reisende som så på Nevada Grill, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Nevada Grill? Del dine erfaringer!