“Hyggelig restaurant, anbefales!”

Vurdert som nr. 49 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god service. Vi var på Amadores i 7 dager, spiste middag på denne restauranten hver kveld. Spiste diverse retter og drakk gode drinker. Anbefales

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Linnth20

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

En helt grei pizzarestaurant med hyggelig betjening og rimelige priser.

Alltid fullpakket med folk rundt lunsj og middagstider.

1  Takk, OnkelDronkel
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Rask service, deilig pizza, hyggelig betjening, rett på stranda, lite støy, brus fra boks...Dette er vel den beste lunsjrestauranten på Amadores beach.

Takk, Lisa H
Anmeldt 16. desember 2018

Spiste nydelig spekeskinke med melon og foccaciabrød. Smakte fantastisk sammen med deilig champagnesangria. Anbefales !

Takk, Karivoss2018
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte restauranten fordi de reklamerte med glutenfri pizza. Det var de "utsolgt" for, men imøtekommende servitør foreslo fersk penne pasta som var glutenfritt. Jeg valgt Vesuvio pizza. Pastaen var helt ok, og bedre en pizzaen. Den var godt stekt og god og sprø bunn, men ganske smakløs. Det hjalp med litt olivenolje med chilli.

Takk, TTJ68

Reisende som så på CIAO CIAO Amadores, så også på

Mogan, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i CIAO CIAO Amadores? Del dine erfaringer!