“Må prøves”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi var på Christina for 15 år siden gik tilfeldig forbi å der sto ho mor sjøl å tok imot oss ikke hadde ho forandret sæ . Maten var akkurat som for 15 å tilbake superb Christina leverte som altid . Uken etter ringte vi å bestilte bord å igjen god mat å hyggelig personale . Skal dere på Christina bestil bord for der er konstant fullhus . Tak for 2 gode mat oplevelser Christina

1  Takk, U6239SZmichaeln

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant på Porto Rico senteret med nydelig mat! Selveste Mama Cristina går rundt og sørger for at gjestene føler seg velkommen. Restauranten har de drevet i 38 år og med dyktige kokker og personel er denne virkelig vært ett besøk. Fisk og kjøtt du ikke finner maken til så mange steder her. Vi oppdaget denne siste restauranten den siste av våre tre uker her. Den ble besøkt to ganger. Steinbiten var nydelig det samme er breiflabben som «bakes» i ildfast form med hvitløk og poteter. MÅ PRØVES! Karamellpudding eller flamberte jordbær var helt nydelig. Posen ligger på ca 20€ For hovedrett.

1  Takk, wowrick
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Lokalet har et preg av gammel spansk omgivelser.
For å si det kort, god mat og et sted som vi kommer tilbake til.

Liten minus er pommes frites som var litt posete

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Tommy T
Anmeldt 2. april 2018

Vi var 8 personer i sammen. De fleste var veldig fornøyd med maten og servering. Det som ble særlig omtalt var baccalao og hellefisk på sjømannsvis. Andre tok pastaretter. Familiebedrift som har hatt god omtale i flere år.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Nikozero1
Anmeldt 28. mars 2018

Siden restauranten ligger under eksklusive er forventningene deretter.
Til forrett bestilte jeg asparges. Disse var tatt rett ut av hermetikk boksen og var en dårlig start. Til hovedrett hadde jeg grillet konge reke. Rekene var ikke ferske og måltidet vil jeg score under under middels.
Partneren min spiste grillet and og var midt på treet fornøyd.
Det som trekker opp er den folkelige Christina som tar godt imot deg og er blid og imøtøtekommende hele tiden.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Lisa D

Reisende som så på Cristina, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Cristina? Del dine erfaringer!