“Koselig restaurant”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

God atmosfære. God mat. Var her på julaften og det var litt hektisk. Fikk godt stekt kjøtt da vi bestilte rå. Servitørene var snar å ordne opp. Trivelig, hektisk atmosfære. God mat i øverste klasse. Vil absolutt anbefale denne restauranten til par og familier, men ikke for mindre barn eller foretningsmiddager.

2  Takk, 817beatek

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi var på Christina for 15 år siden gik tilfeldig forbi å der sto ho mor sjøl å tok imot oss ikke hadde ho forandret sæ . Maten var akkurat som for 15 å tilbake superb Christina leverte som altid . Uken etter ringte vi å bestilte bord å igjen god mat å hyggelig personale . Skal dere på Christina bestil bord for der er konstant fullhus . Tak for 2 gode mat oplevelser Christina

1  Takk, U6239SZmichaeln
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig koselig restaurant på Porto Rico senteret med nydelig mat! Selveste Mama Cristina går rundt og sørger for at gjestene føler seg velkommen. Restauranten har de drevet i 38 år og med dyktige kokker og personel er denne virkelig vært ett besøk. Fisk og kjøtt du ikke finner maken til så mange steder her. Vi oppdaget denne siste restauranten den siste av våre tre uker her. Den ble besøkt to ganger. Steinbiten var nydelig det samme er breiflabben som «bakes» i ildfast form med hvitløk og poteter. MÅ PRØVES! Karamellpudding eller flamberte jordbær var helt nydelig. Posen ligger på ca 20€ For hovedrett.

1  Takk, wowrick
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Lokalet har et preg av gammel spansk omgivelser.
For å si det kort, god mat og et sted som vi kommer tilbake til.

Liten minus er pommes frites som var litt posete

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Tommy T
Anmeldt 2. april 2018

Vi var 8 personer i sammen. De fleste var veldig fornøyd med maten og servering. Det som ble særlig omtalt var baccalao og hellefisk på sjømannsvis. Andre tok pastaretter. Familiebedrift som har hatt god omtale i flere år.

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, Nikozero1

Reisende som så på Cristina, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Cristina? Del dine erfaringer!