“Veldig hyggelig restaurant med god mat”
Anmeldelse av Restaurante Toro Bravo

Restaurante Toro Bravo
Vurdert som nr. 13 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Spiste indrefilet med god saus. Meget god kvalitet på kjøttet. Hyggelig betjening. Et av de bedre steder på Puerto Rico.

Takk, jonasbegood

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Reserverte bord før vi dro, vart ikke så mye folk når vi kom. Vi spiste biff og alle vart fornøyde, bortsett fra at noen av biffene smakte litt svidd etter litt for høy varme på grillen, men kjøttet vart mørt og saftig. Flott personale, og service! Restauranten ble fort full og personale ble mer og mer opptatt og vanskelige å få tak i.
Jeg har cøliaki og dette var ikke noe problem, di hadde alternativer av det meste.
Alt i alt ett flott besøk.

Takk, 692kamillaj
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Flott resturang med god atmosfære og hyggelig betjening som gjorde alt dei kunne for at du skulletrives.
Vi var to stykke som bestilte indrefilet, den ene bestilte Vodoo og den andre med soppsaus til. Begge smakte heilt nydelig. Husets vin ypperlig til maten. Creme brule var litt for kald, men vanilje og sjokoladeisen smakte nydelig. Kan virkelig anbefales.

Takk, randih666
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Toro Bravo serverte oss veldig god mat. Personalet var vennlige og ga oss topp service. I tillegg underholdt de oss med morsomme innslag som var med på å gjøre dette til en minneverdig kveld.

Takk, Bjørn E
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 5 stk som var der. Veldig god mat og en fantastisk atmosfære. Kelner’ne gir masse av seg selv, og du føler deg velkommen.. Anbefaler de som er i nærheten om å stikke innom

Takk, hildej186

Reisende som så på Restaurante Toro Bravo, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Toro Bravo? Del dine erfaringer!