“Rett og slett fantastisk !”
Anmeldelse av Restaurante Toro Bravo

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi kommer hit hver gang vi er i Puerto Rico, og hver gang blir vi like fornøyde. Verten et hyggelig og morsom, betjeningen likeså. Både maten og vinen er fantastisk - vår favoritt er Chateau Briand med 3 sauser. Kjøttet er alltid mørt, tilbehøret smakfullt og sausene prikken over i-en! Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, MonicaSkaufeldt

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Super. Beste under hele vårt opphold. Veldig hyggelig betjening. Laget mye show på et annet bord med ulike flamme bartender triks. Vi koste oss med stemning og deilig biff.

Takk, mortena972
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt i mot av en veldig hyggelig spanjol, spanderte en Cava og en Cola, mens vi ventet på ledig bord. Bestilte Lammebog og den var fantastisk 2. bestilling var indrefilet medium stekt. Den ble servert medium minus og det trekker scoren litt ned. Servicen var topp

Takk, oveeivindh
Anmeldt 14. november 2018

God mat og fin service. Som de fleste av restaurantene på Aqua la Perra. (Las Olas). Litt mye støy i lokalet.

Takk, jansteinarp2018
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

På Toro Bravo spiller maten litt "andrefiolin' mens show og ablegøyer fra kelnerne er en viktig ingrediens. Trivelig og til tider morsomt, men støyende. Musikkvalg som passer mest for de som er 70+. Ikke noe galt i det, men greit å være klar over det. Maten var OK, men ikke mer enn det.

Takk, mortenm489

Reisende som så på Restaurante Toro Bravo, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Toro Bravo? Del dine erfaringer!