“Middag for to”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Måtte bare tilbake etter en fantastisk opplevelse tidligere i uken. Indrefileen var kjempegod. Det samme var servisen. Et av de beste stedene i området.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, IngeO34

Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Nydelig mat og svært hyggelig personale med masse humor og godt service. Koselig restaurant :) Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 195siljev
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Kom rett fra stranden for å spise middag. Da de akkurat var åpnet fikk vi raskt drikke å middagen kom like etter. Hyggelig betjening og god servise. Da vi bestilte snitzel og gordon blue som ikke akkurat er øverst på menyen, kan vi ikke gi Resturangen topp raiting. Men smake godt og var akkurat passe mengde.

Dato for besøk: august 2019
Takk, jonkanon62
Anmeldt 26. juli 2019

Kjempe god mat og trivelige servitører. Beste maten vi har spist på øya. Vært der flere ganger iløpe av ferien pga maten og betjeningen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Frode L
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

God mat og herlige mennesker som jobber der med masse humor, vil takke alle som jobber der som gjorde middag perfekt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, andreasveivaag

Reisende som så på Restaurante Toro Bravo, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Toro Bravo? Del dine erfaringer!