“Heldigvis er den åpnet igjenn”
Anmeldelse av Restaurante Toro Bravo

Restaurante Toro Bravo
Vurdert som nr. 6 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021

Maten er fremdeles like god. De som arbeider der er trivelige, og skaper godt miljø. Håper det blir lov til og danse igjen. For musikken var god.

Takk, oddarneg2014

Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat, hyggelige kelnere og avslappende musikk. Kan anbefales. Har vært der flere ganger og kommer helt sikkert tilbake.

Takk, 444oleb
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Tilbake igjen.
Vi har vært her tidligere og vi ble ikke skuffe nå heller. Biffen var veldig bra for alle fire. Dessertene var flotte å se på og smakte utmerket. Anbefalt vin til maten var et godt valg. Meget hyggelig betjening og rask service. Vi vil komme tilbake ved en senere anledning.

3  Takk, magnum44
Anmeldt 16. februar 2020

Helt fantastisk mat og service. Og må ikke glemme de flotte folkene som jobber der Annbefales på det sterkeste‼

Takk, monikahY2802GR
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Kjempe god mat og en flott atmosfære.Dette stedet er en plass som må oppleves. Nyt biffen og sjøtungen uten ben, kjempegod mat.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Birger56292

Reisende som så på Restaurante Toro Bravo, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Toro Bravo? Del dine erfaringer!