“God mat og god service”

El Trebol Restaurante Pizzeria
Vurdert som nr. 66 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Middagsalternativer: Uteservering
Middagsalternativer: Uteservering
Anmeldt 26. november 2018

Nachos var god, kom med 3 sauser. Tunanamla Canaria var kjempegod. Flambert med masse grønnsaker oog god saus. Dagens»rareste» rett var wienerschnitzel med pasta bolognese. Grei pris også. Og har mye glutenfritt

Takk, heidichristine0

Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Alt gikk på skinner.
Veldig god mat, veldig veldig søt innkaster
Servitørene var flinke og oppmerksomme
Her vil vi komme tilbake.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Tommy T
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Første gang på Restaurante El Trebol p.g.a. Info fra Norske radioen på Gran Canaria, men det blir ikke siste besøk! Vi var 4 personer (2 generasjoner) som spiste middag der og vi var alle fornøyd med maten vi fikk servert. Meget hyggelig betjening og god service. Restauranten anbefales!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, karinevan
Anmeldt 14. januar 2018

Var der og spiste middag der noen ganger og lunsj under oppholdet mitt der. Trivelige "innkastere" der som heller ikke var noe plagsomme,mer smilende og viste å ta vare på kundene. Maten smakte nydelig der. Pluss og for at de viste norsk tv der og.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Kurtnilsen
Anmeldt 10. januar 2018

Vi fikk denne restauranten anbefalt av noen andre som hadde vært i Puerto Rico. De har en variert meny med helt greie priser. «Innkasterne» var ikke plagsomme, men hyggelige og hjelpsomme. Vi endre opp med å spise her en 4-5 ganger i løpet av vårt opphold på 14 dager. Maten var god betjeningen veldig hyggelig. Vi kommer garantert tilbake ved neste reise til Gran Canaria.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, kristinr540

Reisende som så på El Trebol Restaurante Pizzeria, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Trebol Restaurante Pizzeria? Del dine erfaringer!