Lol.travel
Travelocity
Anmeldt 24. oktober 2016

Pent og nyoppusset hotell ovenfor kjøpesenteret med utsikt over Puerto Rico. God service og bra renhold. I tillegg til området rundt bassenget, har hotellet en egen takterasse hvor en kan sole seg litt mer tilbaketrukket. Mye liv og røre på hotellet, også om natten. Sjelden ro før klokka 04. Vårt rom hadde ikke AC, så både støy og røyklukt føltes sjenerende. Overvekt av britiske turister da vi var der.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Rune P
Anmeldt 11. mars 2016

Vi kom hjem i går, etter en uke på Cala dÒr. Hotellet var over alle våre forventninger. Helt nyoppusset, flotte bassengområder, med morsom underholdning daglig. Ikke så morsomt når underholdningen startet igjen sent på kvelden med høy musikk og roping i høyttaler..... Savnet også en restaurant på hotellet. Ellers så var det fantastisk rent og pent, rengjøring daglig.

Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Nita553
Anmeldt 12. januar 2016

Hotellet var veldig bra , men tidspunktet jeg reiste på skjer ikke igjen.
I påsken kommer alle fastboende fra Las Palma for å ha ferie i Puerto Rico.
Da blir det et forferdelig leven på hotellet og basseng område.
Reis heller etter påske. Det skal jeg nå.

Romtips: Høyer oppe enn 2 etage. Helst oppe 4
Dato for oppholdet: april 2015
Takk, Birger56292
Anmeldt 7. januar 2016 via mobile enheter

Vi har bodd på dette hotellet to ganger og er veldig fornøyd! Det er ny renovert og har fått en stor flott solterrasse, det er rent og pent overalt og har en koselig atmosfære. Betjeningen i poolbaren er hjelpsomme og hyggelige, i resepsjonen likeså. + for musikk ved bassengområdet...:) Grei avstand til stranden og sentrum, hvis man ikke er dårlig til beins da. Taxi opp på kvelden kostet ca 30 kroner. Vi var to familier med små og store barn, som hadde en herlig uke! Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, KristinT527
Anmeldt 21. mars 2015

Vi reiste to vennepar på en ukes tur i mars 2015. Første gang i Puerto Rico og på Cala d`Or, og det blir nok ikke siste gang! Veldig fint nyoppusset og lite hotell: hyggelig betjening både i resepsjon, baren og renhold. Og renholdet var virkelig bra! Det var folk som gikk hele dagen og vasket og pusset i fellesområdene! Ingenting å utsette på renhold i leilighetene heller. Håndkleskift når du ønsket og koppene ble vasket 5 dager i uken. Det eneste vi savnet var aircondition eller en vifte på soverommet, da det enkelte netter ble litt varmt. Og de 189 trappetrinnene fra senteret og opp var bare god trim :-) Anbefaler dette hotellet på det sterkeste.

Romtips: Vi bodde på rom 302: flott utsikt både over bassenget og selve Puerto Rico
Dato for oppholdet: mars 2015
2  Takk, Siv P