galbroer
0.8 km fra Cabau Cala D'Or
Gratis Wi-Fi
Se flere hoteller i Puerto Rico
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Suuuupert hotell som anbefales på det sterkeste! 😊👍🏻 Pent og rent, nyopppusset, kort vei til strand og senteret! God underholdning på hotellet med en fantastisk DJ/entertainer som visste å sette pris på gjestene - Yama! Vil gjerne bo der flere ganger!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Ann-Kristin O
Anmeldt 24. oktober 2016

Pent og nyoppusset hotell ovenfor kjøpesenteret med utsikt over Puerto Rico. God service og bra renhold. I tillegg til området rundt bassenget, har hotellet en egen takterasse hvor en kan sole seg litt mer tilbaketrukket. Mye liv og røre på hotellet, også om natten. Sjelden ro før klokka 04. Vårt rom hadde ikke AC, så både støy og røyklukt føltes sjenerende. Overvekt av britiske turister da vi var der.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Rune P
Anmeldt 11. mars 2016

Vi kom hjem i går, etter en uke på Cala dÒr. Hotellet var over alle våre forventninger. Helt nyoppusset, flotte bassengområder, med morsom underholdning daglig. Ikke så morsomt når underholdningen startet igjen sent på kvelden med høy musikk og roping i høyttaler..... Savnet også en restaurant på hotellet. Ellers så var det fantastisk rent og pent, rengjøring daglig.

Dato for oppholdet: mars 2016
2  Takk, Nita553
Anmeldt 12. januar 2016

Hotellet var veldig bra , men tidspunktet jeg reiste på skjer ikke igjen.
I påsken kommer alle fastboende fra Las Palma for å ha ferie i Puerto Rico.
Da blir det et forferdelig leven på hotellet og basseng område.
Reis heller etter påske. Det skal jeg nå.

Romtips: Høyer oppe enn 2 etage. Helst oppe 4
Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Birger56292
Anmeldt 7. januar 2016 via mobile enheter

Vi har bodd på dette hotellet to ganger og er veldig fornøyd! Det er ny renovert og har fått en stor flott solterrasse, det er rent og pent overalt og har en koselig atmosfære. Betjeningen i poolbaren er hjelpsomme og hyggelige, i resepsjonen likeså. + for musikk ved bassengområdet...:) Grei avstand til stranden og sentrum, hvis man ikke er dårlig til beins da. Taxi opp på kvelden kostet ca 30 kroner. Vi var to familier med små og store barn, som hadde en herlig uke! Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, KristinT527