Anmeldt 2. januar 2019

Hotellet ligger på toppen av en ås og alle rom har praktfull panorama utsikt over Puerto Rico og havet utenfor, og det er ikke langt å gå til marinaen. Men høydeforskjellen er stor, og det bør brukes taxi, ca € 4, eller gå ned trappen i åsen. (Må ha normalt sterke ben.) Ca. samme pris er det med taxi til stranden Amadores.
Hotellet er meget stort, og går over flere etasjer nedover åsen med heiser og trapper side ved side. Inngangen er i toppetasjen med fin gangvei med busker og blomster ved siden. Det er enkelt å ta seg fram. Vi var to par ( ca 70 år) som reiste sammen og vi var der i 2 uker. Leilighetene hadde stue/kjøkken, soverom og bad. Alt var rent og greit: Vasking hver dag. Alt vi trengte av kjøkkenutstyr, var på plass.
Betjeningen var hyggelige og hjelpsomme.
Om kveldene var der restaurant som hadde a.la carte, og bufé. Vi prøvde begge, og var fornøyd. Men kan også legge til at 10 minutter unna ligger et stort kjøpesenter med mange restauranter.

(Det eneste som jeg fant var mindre bra, var at vann hadde lett for å renne ut på badegulvet fra dusjen, for der var en forhøyning i enden av "bassenget" som ikke hadde kant rundt. Dette er noe hotellet bør forandre.)

Min kone har vært på dette hotellet før, og anbefalte det for oss alle.

Romtips: Alle rom har balkong med fin utsikt.
1  Takk, Reidar L
Anmeldt 31. desember 2018

Fantastisk utsikt. Rommene var helt fine. Rent og pent. Liten butikk, med det mest nødvendige. Vi kjøpte med frokost, litt skuffet over den. Det som trekker ned helhetsinntrykket, er at det var så mye håndklær som solte seg, dagen lang. Selv om at det ikke var lov å reservere. Det burde det slås ned på.

Romtips: Vi bodde i fjerde etasje, stille og rolig. Ingen luftkondisjonering.
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, TrailBlazer795691
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Meget pen fasade, nydelig utsikt, fenomenal rengjøring (!) og hyggelig betjening!

Rommene kunne trengt oppussing, og det var faktisk mugg på badet. Når det er sagt, så har jeg ikke sovet så godt på flere år, som jeg gjorde der! Og renholdet kan ikke skrytes nok av!

Ligger helt øverst på toppen, så noe langt å gå til sentrum, men taxi var kun ca 4 euro.

Men, vet ikke om vi var meget uheldige, men det va en "dansegruppe" på hotellet samme uka vi var der. De hadde øvelse/dansemøte ved bassengområdet i 2xTO TIMER hver dag! Musikken deres hadde en volumkonkurranse med musikken på bassenganlegget. Førstedagen så var de litt artige å se på, men når de holdt på i fire timer om dagen, så kan jeg love dere de skapte stor irritasjon for andre gjester!!
Anbefaler ikke å ligge ved bassenget på ColinaMar hvis denne terroriseringen skjer.. De kunne i det minste tatt igjen veggene/glassdørene...

Kjempefint hotell, men "danseøvelsene" gjør at jeg ikke gir full pott.

Takk, LenaK734
Anmeldt 9. desember 2018

Håper ledelsen kan gjøre noe med det forferdelige bråket som spys ut av høyttalerne ved øvrebasseng hver dag i flere timer!
Hyggelig overraskelse med norskt jazzband som spilte ved flere anledninger.
Greit hotell med hyggelig betjening. Vårt rom hadde flott utsikt til havnen. Hadde forøvrig strålende sommervær i to uker.

Takk, Flypassasjer
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Leiligheten er store og gode for 2. Sengene er gode å sove i. Dopapiret er en smule tynt. Alle ansatte vi var i kontakt med var veldig service innstilte. Maten og service-en på restauranten er grei, men ingenting og skrive hjem om...

Takk, eivindg2015