Vio.com
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Niza er et lite og hyggelig hotel med fin beliggenhet mellom stranden og senteret.
Hotellet er slitt, ingen luksus, men fungerer greit. 3-roms-leilighetene passer fint for en familie på 4. Badet er lite og sengene litt harde. Bassenget er rent, ikke så stort.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, GSJU
Anmeldt 29. mars 2016 via mobile enheter

Bra beliggenhet, nære sentrum og shopping. Ryddig rundt bassenget, bra med solsenger. Mye småplukk rundt i leiligheten, toalettet er ikke festet i gulvet, lysbrytere og stikkontakter som ikke er festet i veggene, osv. Alt i alt en helt ok plass, hvis man er villig til å se bort fra detaljene.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Andmika
Anmeldt 25. februar 2016 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet og beliggenheten. En får såklart det en betaler for, så det er litt slitt. Hadde grudd meg til alle kakerlakkane eg hadde lest om her inne, men såg ikkje en einaste en heile veka vi var der. Verken på rommet eller på området. Vi reiser gjerne hit igjen:)

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, GoPlaces277792
Anmeldt 10. desember 2014

senger bør byttes,vonde gamle fjær madrasser . Kjøkkenet er klart for og byttes ut. Rust i hyller og forferdelig lukt i skapene på kjøkkenet. Vegger bør males. Mye støy fra trafikkert vei,den er forstyrrende om natta. Ellers greit nok lite koselig hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, 18Eva2014
Anmeldt 30. desember 2013

Har vært der engang tidligere, reinholdet første gang (2012) var bedre enn i november 2013. Nye eiere? tror det.
Hotellet trenger oppgradering, ligger meget sentralt, ypperlig for småbarnsforeldre, en slipper bakker. Det ligger helt i sentrum på flata.
Lite og greit bassengomerådet, bare noen hundre meter ned til stranda og kort vei til kjøpesentret. En meget greit hotell som anbefales!

Romtips: Bare 3 roms leigliheter, altså to soverom.
Dato for oppholdet: november 2013
2  Takk, 1952Aas