travelup.com
StayForLong
ZenHotels.com
Official Hotel
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Vi ble veldig negativ overrasket. Det som møtet oss i inngangsporten var en veldig dårlig lukt.
Ettersom vi kom oss inn i leiligheten møtte vi en sterk kloakklukt, som kom fra badet. Denne lukten ville ikke gi seg og var noe vi luktet på i en uke. Ble også veldig fysisk dårlig til tider.
Forkosten som vi hadde inkludert var motbydelig. Det var snakk om hvite skiver, syltetøy og en slags eggerøre?

Veldig skuffende.

Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, martheandre
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Leiligheten var fin og nyoppusset. Godt utstyrt kjøkken og fint kombiskap kjøl og frys. Sengene var bra kanskje litt for hard. Badet helt ok. Fin uteplass til hver leilighet. Flott bassengområde. Tempen på vannet var mellom 27 og 29 grader. Gode solsenger. En liten bassengbar hvor du fikk kjøpt drikke og lit å bite i.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, bentejnf
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Store greie leiligheter med gode senger og tynne dyner i stedet for laken, kjempebra. Renhold så som så og noe lukt på badet. Oppussingen som har vært gjort er kun det, ingen renovering desverre. Var der i 3 uker og hadde det fint. Stort pluss var stort kombiskap på kjøkkenet, kjøl/frys. Det var også oppvarmet basseng, deilig. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, AndersG839
Anmeldt 7. januar 2018

Ratet som 4 stjernes, men ikke mer enn 2 stjernes. En elendig oppussing av leilighetene gir ikke bedre rating. Den første leiligheten vi fikk var stygg og med utslitte senger. Vi fikk ny leilighet, som var litt bedre. Renholdet var dårlig og kokken i poolbaren vet ikke hva en pizza Margarite er. Bassengområdet var fint og rent.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, jorunnf2018
Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Canaima er eit enkelt leilegheitshotell med god plassering på solsida av Puerto Rico. Sola kom på verandaen rundt kl. 08.30. Fine rom, vi hadde 3-roms leilegheit med 2 bad samt veranda med solsenger og sitteplass. Lys og fin leilegheit, men treng bedre reinhald. Skitne rom. Bra utstyrt kjøkken. God hårfønar på badet. Depositum for safe. Fint og reint bassengområde. Oppvarma basseng, var ca. 26˚C då vi var der. Mange trapper. Flott turområde for dei som likar å bevega seg litt. Kort veg til det meste. Ca. 10 minutters gange til stranda. Litt støy frå kjøpesenteret natterstid. Alt i alt eit heilt greitt hotell.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, bergfridk