StayForLong
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 28. desember 2018

Vi trives godt på hotellet Har begge ganger hatt all inclusive. Vi ankom hotellet ca 2330. På rommet var det vann, vin og litt mat Ypperlig for deg som vil ha en rolig ferie. Stilt ettter kl 2300. Fine balkonger,med god plass. Godt renhold og hyggelig personal. Perfekt for deg som liker å gå.Et lite tips; ta med egen pute.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Sensommer2019
RECEPCION_OCEAN_HILL, Director de Recepción på Ocean Hill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for taking your time to write about your stay at the Ocean Hill.

It is very nice to know that you have enjoyed your holiday with us.

We have taken onboard your comments about pillows.

We look forward to seeing you in the near future,

Anmeldt 9. desember 2018

Enkel standard på leilighet, mur i front på stor terrasse hindret utsikten, enkelt bad uten stikkontakt med lite plass til håndklær og toalettsaker. Renholdet kunne vært bedre. Frokosten var bra, men all inklusive svarte ikke til forventningene. Svært lite som fristet på buffeen, ikke drikkevann i leiligheten, bare i poolbar og til måltidene. Mellom kl 23 og 002 fikk man en halv flaske vann .....all inklusive-gjester fikk dårligere service ved middagen.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Karivoss2018
RECEPCION_OCEAN_HILL, Director de Recepción på Ocean Hill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Dear customer,

First of all, thank you for your review of Ocean Hill, all feedback is very valuable to us.

Sorry to know that the hotel has not met your expectations, however, we would have liked to have had the opportunity to resolve your dissatisfaction during your stay.

Also, I would like to inform you that, since its opening, the hotel has an annual investment plan to improve and we have taken note about your suggestions.

Yours sincerely,

Anmeldt 4. desember 2018

Flott utsikt, fine bassenområder ,god frukost (kjøpte av og til). Supert renhold ,rask wifi .Nrk TV et pluss også,stor og fin terassse. Tok litt tid før vi fant ut av trapper og heiser ,mange nivåer, men fant ut etterhvert.

Romtips: Kunne vært flere knagger på badet til å henge opp håndduker OL, savnet også hyller der for å sette unna toalettmapper.
Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Inspire15730457896
RECEPCION_OCEAN_HILL, Director de Recepción på Ocean Hill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for taking your time to write about your stay at the Ocean Hill.

It is very nice to know that you have enjoyed your holiday with us.

We look forward to seeing you in the near future,

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Fint og nyoppusset leilighetshotell. Rent og fint. I vår leilighet var det veldig få kroker/hyller til å henge/legge fra seg. Store garderobeskap, men bare til å henge klær på kleshengere. Upraktisk. Veldig skarp belysning, uten mulighet for dimming. Lite koselig. Mer hyggelig når lyset kom på ved bassenget om kvelden.

Hotellet er bygget langs siden av dalen. Dette medfører at det er mange etasjer plassert på skrå i terrenget. Litt upraktisk og uoversiktlig heis-, trappe- og gang-system. Det tok litt tid å bli kjent.

Depositum på fjernkontroll TV. Tja... Lite TV, men greit nok. Utleie av håndklær
€1/dag pluss depositum. OK.

Lite service-innstilling og dårlig info ved utsjekk.

God frokost på flott takterrasse.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, 238marite
RECEPCION_OCEAN_HILL, Director de Recepción på Ocean Hill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Dear Guest,

We have taken onboard your comments.

The staff and management of Ocean Hill hope to have the opportunity to welcome you to our hotel in the near future.

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Hit kommer vi garantert tilbake. Et fantastisk hotell med godt renhold. Rolige forhold. Flott og variert frokost. Meget hyggelige ansatte. En passelig gåtur ned til både Amadores og Puerto Rico, taxi opp igjen.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, nikolaiberg
RECEPCION_OCEAN_HILL, Director de Recepción på Ocean Hill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Dear Guest,

It is a pleasure to read about your experience at our hotel, Ocean Hill.

Thank you for taking time to share your feedback.

Our staff will be happy to be informed of your wonderful comments.

We really look forward to seeing you again.

Kindest regards,