Anmeldt 19. februar 2018

Vi bodde 1 uke på Heliomar fra den 24/1 til 31/1-2018. For å ta det positive først: grei beliggenhet og like ved Sun Suite og Terrazamar, pent og ryddig på anlegget, liten ok butikk på gateplan og liten overbygget bar med enkle retter ved bassenget, hyggelig betjening. Gunstig beliggenhet mht. støy fra senteret, kort vei,79 trappetrinn ned til senteret. Så det negative: Leiligheten hadde en ok størrelse, men innredning og utstyr ser ut til å være fra bygge år med et par falmede bilder på veggen, rustent lavt badekar med et slitent dusjforheng, harde madrasser, lite med dekketøy og utstyr for selv hushold samt at det som var var veldig slitt slik som bestikk og kjeler. Dog fantes det en vannkoker og mikrobølge ovn. Er man dårlig til bens, eller med små barn, barnevogn etc, så er det ikke å anbefale da det er trapper og nivå forskjeller overalt t.o.m. fra gateplan og opp i resepsjonen.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, Per S
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Dette er den verste plassen jeg har vært. Dårlig utvalg på kjøkken. Alt måtte hentes og betale ekstra for. Ingen WiFi på rommet uten å betale ekstra. Meisling av mur rett ved leiligheten hele dagen. Bråk fra kjøpesenteret hele natta. Vil ikke anbefale dette til noen. Gammelt og slitt hotell. Dyr langs veggene i leiligheten til min søster. Dårlig renhold. Eneste som var positivt var været.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, kompis01
Anmeldt 29. oktober 2017

Fin leilighet, bra renhold, selv med mange trapper var det alternative adganger. Servicen på poolbar var ypperlig. Kort vei 79 trappetrinn til sentrum av P.R. I starten var det dårlig med parasoller ved poolen, samt at mange solsenger var gamle og slitt, delvis ødelagt. Dette håper jeg det blir gjort noe med. Hotellet ble oppusset i 2008, kunne det kanskje ha trengt ett lite løft. Selv om det var en maler og en murer som gikk å flikket og tok små reprasjoner

Romtips: Høyere etasjer har mindre støy fra sentrum
Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jorund2
Anmeldt 11. april 2017

Et greit og sentralt hotell,rent og ryddig hotell både ute og inne.Hyggelig betjening,og basengområdene var ypperlige,spesielt det øvre hvor det var lite folk.Ypperligt hotell å bo på for de som tenker seg turgåing ol,kort vei til det meste.Kommer gjerne igjen.Veldig sikkert da det er innegjerdet og du må fysisk bruke nøkkel for å komme ut og inn.

Romtips: Velg treroms,ligger rundt resepsjonen,lite eller ingen trapper.
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, 941Tom
Anmeldt 11. januar 2017 via mobile enheter

Hotellet er et helt greit familiehotell. Fin beliggenhet med 79 trappetrinn til kjøpesenteret.
Gleder meg til å komme hjem til egen seng, da sengene her er alt for harde.
Håper di snart blir skiftet ut. Da kommer vi tilbake :)

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Alcudiagutten