eDreams
StayForLong
Snaptravel
ZenHotels.com
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Passe stort eldre hotel, men godt vedlikeholdt og oppusset. Stor leilighet i 5etasje, med sjøutsikt inkludert. "Stort" kjøkken og stort kjøleskap med fryser. Litt eldre møbler i leiligheten, men pent og rent og fint bad. Stor dobbel veranda med ettermiddagssol.Hjelpsomt personale, som ordnet raskt opp i små problemer. Noen få minuttets gange til sentrum,ca 10min til stranden.Eneste minus er nattestøy fra sentrum. De spiller til kl 04 og vi klarte derfor ikke å sove med vinduet åpent, selv med ørepropper.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Kristine B
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Veldig grei leilighet med fin utsikt over Puerto Rico. Negativt med kun 3 håndkleskift på 1 uke. Hyggelig betjening og rolig hotell. Litt lite basseng. Kort vei til restauranter og shoppingsenter. Ca 1 kilometer til strand.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Inger-Lise K
Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 4 som bodde der ei uke.. vi trivdes der oppe med god utsikt,god mat fra pool baren og hyggelig personale. Hvis man ikke liker å gå trapper kan man gå langs veien(fortau) det er litt lengre selvfølgelig. Rommene var fine og rene hele tiden. Hotellet ligger sirka midt i fjellsiden.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Trine G
Anmeldt 27. juli 2016

Reint og ryddigt hotell. Store balkonger med sol til kl 2000 (juli). Kort vei til shopping senteret i Puerto Rico, og dermed også ein del støy fra samme senter om natta. Ingen air condition, så det var varmt on natta (fremdeles juli), sikkert topp på vinteren. WiFi virket på rom 508, sjøl om det står at det bare er resepsjon og basengområde som har WiFi. Flott å komme til bassenget for ein drink etter at ein har vert på stranda heile dagen. Brukte ca 25 min å gå til Amadores beach, ikkje så varmt i sanden der som det var på Puerto Rico beach. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, oddvinstoke
Anmeldt 16. juli 2014

Vi er en familie på 5 som var her fra 27.12.11-05.01.12 Et rimelig og renslig hotell som ligger svært sentrumsnært, med gåavstand til det aller meste.En svært hyggelig hotellbetjening. Det var vannflaske i kjøleskapet og en flaske rødvin på rommet når vi kom .På nyttårsaften kom betjeningen med en flaske rødvin til.Hyggelig ! Litt lite basseng og bassengområde, men koselig.

Dato for oppholdet: november 2013
2  Takk, stigh2014