Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Bodde her i 8 dager i regi av TUI. Hotellet var egentlig som forventet. Litt slitte rom, veldig dårlig senger(ekstremt hard). Ikke er det air condition, noe tui reklamerer med at det er. Som kompensasjon for dette ordnet TUI med et eksternt firma som kom me ac. Hotellet har derimot et fantastisk basseng området som er ny oppusset. Beliggenheten er også veldig bra. Helt Ok for en kort ferie.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 449kaik
Alex M, ECommerce på Apartamentos Portonovo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Thank you Kai for your comment.
We appreciate your comments.
We hope to see you again soon. Regards

Anmeldt 23. januar 2018

En utrolig avslappende og hyggelig opplevelse. Rent og ordentlig i leiligheten og fellesarealene. Voksne gjester og rolig omgivelser. Leit at bassenget ikke var oppvarmet slik prospektet lovet, men deilig strand 100 meter unna. Skal du slappe av og samle energi kan hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, n_bent
Alexis M, ECommerce på Apartamentos Portonovo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mars 2018

Dank u N-Bent voor uw opmerking. Groeten

Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Leilighetene ligger sentralt i Puerto Rico. Ingen trapper og nær strand, butikker og restauranter. Flott basseng med nok solstoler i et område med flere restauranter. Store leiligheter med solrik terrasse. Vi kommer gjerne her neste gang.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 313lisbetm
Alexis M, ECommerce på Apartamentos Portonovo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2018

Dank u Lisbet voor uw opmerkingen. We hopen dat u ons weer zult bezoeken. Groeten

Anmeldt 12. desember 2017

Leiligheten vår ligger ikke over noen restauranter men det er allikevel mye støy og bråk fra fulle Engelskmenn.
Soverommene ligger ut mot gangen og over baksiden av restaurantene og over søppeldunker. Så her hører man bråket fra folk som går, løper, roper og hoier i gangene til alle døgnets tider.
De tømmer også søppel og flasker i dunkene til alle døgnets tider. Her må man tåle mye støy for å trives.
Bassenget er Is-kaldt og målte 17 grader i går!! (Skal være oppvarmet og minst 24 grader) Man kan ikke bade i bassenget!
Hotell-ansatte er veldig arrogante og lite møtekommende.
Det eneste plusset er beliggenheten med kort vei til alt.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Mona A

Dank u voor uw opmerkingen. We hopen dat u ons weer zult bezoeken. Groeten

Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Vil først starte med å si at hotellet ligger veldig godt plassert i forhold til restauranter, strand, og shopping. Bassenget er fint og med deilig temperatur, men det ble fort krig om solsengene. Disse var også ofte ødelagt, og ble ekstremt varme å ligge på da de var sorte.

Renholdet var virkelig dårlig. Det ble vasket omtrent hver tredje dag, og de gjorde ingen god jobb. Det var kakerlakker på rommet vårt, og jeg måtte selv vaske både toalett og kjøkken ved ankomst da det var skikkelig møkkete og ekkelt. Dorullen hang igjen fra de som var der før oss..

Det var ekstremt støyete på rommet. Vårt lå rett over en bar som spilte musikk til rundt 03:30 hver natt, og lyden av fulle mennesker som hylte og lo holdt oss våkne. Det var også en meget trafikkert vei rett utenfor rommet, og hele leiligheten ristet hver gang en buss eller lastebil kjørte forbi.

Hørte også krangling mellom de ansatte, og spydige kommentarer mellom dem. Ikke fornøyd med vårt opphold her, og ville ikke anbefalt dette stedet til noen andre.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Lcth-NO
Alexis M, ECommerce på Apartamentos Portonovo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Vi beklager at du ikke liker med oss, men vi håper å se henne igjen. hilsen