Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Er her for 3 året på rad og er veldig fornøyd. Anbefaler å legge inn de ekstra kronene for å få superior-rom! Stor oppgradering og mye lysere og finere rom. Veldig hyggelig betjening! Kort vei til sentrum, enten til fots eller ta en taxi. Deilig å bo på et hotell med 18-årsgrense, stillt og rolig. Vi kommer igjen neste år også!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 128linnb
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei kjære gjest.

Vi håper du vil snart besøker oss igjen.
Igjen, gjør oss Takk veldig glad.
sees snart

Anmeldt 8. oktober 2018

Fikk rom 21 i komplekset. Kakkelakker over alt. Drepte 4 og skylte de i wc. En fra resepsjonen kom med sprayboks og tok livet av en STOR kakkelakk, de kom mellom kjøleskap. Etter han hadde sprayet måtte jeg sitte 3 timer ute for å få bort gassen dvs. til kl.3 på morgenen. Mye bråk fra trafikk og poolbar

Romtips: Unngå å få rom i komplekset
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, sissel1wi
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei, kjære eller kjære gjest:
På grunn av oversettelsesfeil er det nesten uforståelig at du vil si noe, siden noen fliser er nevnt, som etter oversettelsen blir kastet inn på toalettet, noe som er helt umulig. Om sprøyting av en resepsjonist, om det skulle være å eliminere maur eller annet insekt, om en stund at vinduene i leiligheten er igjen åpne, tror jeg det er nok, det er ikke nødvendig å være 3 timer på terrassen. Om støyen, trafikken, kan vi ikke unngå det, men om dagen er det mer trafikk på veien, og baren er bare til kl. 23.00. Før den tiden holder vi alltid trafikkvolumet på et rimelig nivå. musikken I alle fall er vi veldig lei for at du ikke likte oppholdet ditt, og vi foreslår at du til en neste anledning leie en leilighet som heter "Superior", som er de i hovedbygningen som ligger langt lenger unna noen type støy fra veien eller baren og de er også fullstendig renovert.
Igjen uttrykker vi vårt ubehag for at de ikke har oppnådd sin fullstendige tilfredshet.
hilsen

Anmeldt 23. juli 2018

Jeg var veldig fornøyd med utsikten fra rommet, der holdt de ordet sitt. Rommet var generelt ganske bra med kjøleskap/frys, kjøkkenbenk, bord og romslig plass. Det var også stoler og ett lite bord på balkongen. Badet var ikke like fint, men helt ok.

Grunnen til jeg vil gi en dårlig anmeldelse er siden jeg ikke kommer til å anbefale dette stedet til noen andre.. Vi er vandt med å få litt service når rommet blir vasket. At der er fint når vi kommer inn etter dagens vask. Her måtte vi selv gå ned til resepsjonen for å spørre om flere doruller, nye håndklær ol. Siden vaskedamene ikke skulle komme mer enn 4 ganger iløpet av uka. Noe vi ikke var vandt til. Det ble også tomt for håndsåpe, noe de ikke fylte på. Gulvet på rommet var veldig skittent, det ble ikke vasket.
Glassene i skapet var skitne og ble ikke skikkelig vaska etter vi hadde brukt dem. Vaskedamene kunne ikke prate engelsk, så det var ikke så lett å kommunisere med dem.

Det var heller ikke aircondition på rommet.

Utenom dette var det også veldig mye bråk om morningene pga oppussing/ malere osv.

Romtips: Vi var i 2. etasje, mot bassenget og stranda. Hørte ganske godt musikken fra scene/ restaurant/ basseng. Kanskje bedre i andre enden.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, rebbnes
jose j, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Kjære gjest:
Leilighetene rengjøres 4 ganger i uken og håndklær skiftes 3 ganger i uken. Hver gang leiligheten rengjøres, blir gulvet skrubbet og ruller av toalettpapir erstattet. Minst 3 ruller papir er igjen på badet ditt. Mer enn nok mengde til neste rengjøring. Nå hvis du bruker mye papir, i resepsjonen får du den du trenger. Såpe og hygiene og personlig hygiene produkter må kjøpes av deg. Våre leiligheter er av en liten pris og fra de to tilgjengelige kategoriene du valgte Standard, enda billigere enn Superiors som er en leilighet som har blitt renovert og alt er nytt. Du refererer til noen briller og det er ingen briller som vi leverer eller at vi må holde rent, kanskje det er en feil av oversetteren. I alle fall ønsker vi at du kommer tilbake og vi vil gjøre alt for å få deg en lykkelig ferie.

Anmeldt 29. mars 2018

Samboeren min og jeg bodde på dette hotellet en uke i mars 2018. Førsteinntrykket av hotellet var kjempeflott - da det ser både moderne, fargerikt og flott ut. Rommet levde absolutt opp til forventningene etter å ha sett TUIs fremstilling av hotellet. Dørene var riktig nok gamle, men resten var nyrenovert og det var vi svært fornøyd med. Området rundt bassenget er fint og vi koste oss her hver dag.

Maten i poolbaren var så som så - vi endte opp med å bestille toast med ost og skinke som snacks flere dager da denne var veldig god! Smoothiene kan også anbefales :-)

Vi hadde betalt for frokost hele uken, men vi benyttet oss av dette kun to dager. Utvalget levde ikke opp til forventningene da det besto av egg, bacon, bønner, toastbrød, skinke, hvitost, frukt på boks, klumpete frokostblanding og verdens eldste juicemaskin. Skal nevnes at egg, bacon og bønner smakte godt - derfor spiste vi det to dager. Men vi fant ut at det var like greit å kjøpe ferske rundstykker på minimarkedet som tilhører hotellet for så å spise frokost på balkongen :-)

Solen forsvant fra hotellområdet mellom 16-17, men det passet oss fint siden da var vi lei bassenget, i tillegg ble ikke rommet for varmt. Veldig greit siden rommet ikke hadde aircondition - noe som ikke plaget oss siden mars ikke er ubehagelig varm :-)

Vil gjerne nevne at dersom man bor på dette hotellet i kun en uke blir det ikke lagt på nytt sengetøy. Men bor man der i to uker skiftes det én gang - fikk vi vite. Vaskerne var innom alle dager utenom én og ryddet, reide på sengen og slikt da :-)

Alt i alt var vi veldig fornøyd med hotellet! Beliggenheten er perfekt, bassengområdet var fint, rommet var nytt og området var stille og rolig :-) Vi ville absolutt bodd her igjen!

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, miemariee
puntarey, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei kjære gjest. Tusen takk for dine kommentarer. Jeg er glad for å vite at jeg ville gå tilbake til hotellet vårt som de hadde en fin dag.
Jeg håper de kommer tilbake snart med oss.

Anmeldt 31. januar 2018

Forferdelig rom som minner om en reise i Norge på 70 tallet. Det er noe av det dårligste jeg har bodd på på spansk jord. Alt er totalt nedslitt. Det er ikke en ting som ikke er skade på eller forsøkt reparert av amatører.
Bildene taler for seg selv.
Vi reiste med TUI

Romtips: Velg kun superiorrom hvis dere må bo på dette hotellet og det er fullt alle andre plasser
Dato for oppholdet: januar 2018
7  Takk, Bellagullet