Anmeldt 17. desember 2018

Valgte dette hotellet etter nøye vurdering på forhånd. Må si jeg ble veldig fornøyd med valget! Nyoppussede og fine leiligheter med ypperlig havutsikt. Frokosten var hel OK, men restauranten for øvrig ikke var all verden når det gjelder middag. Oversiktlig bassengområde med nok solsenger som ikke stod for tett. Grei bar med OK lunsjretter med rimelige priser. I tillegg var det en dagligvare butikk med det nødvendigeiste. Dette gjorde stedet til et av de beste valgene i området. Kan anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, osmasen
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Det gör oss mycket glada att läsa dina goda åsikter och vi vill att du ska komma tillbaka på din nästa semester för att njuta av våra faciliteter.
Tack så mycket för att låta andra veta om din trevliga vistelse hos oss.
Vi ses snart

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi tilbringte 7 dager på hotellet i midten av november. Oppholdet var fredelig i seg selv da der ikke er barn på hotellet.

Rommet: Rommet fremstod som nyoppusset. Badet var pent, med dusjen var irriterende da glasset er for kort og vann renner ut av dusjen slik at det er mye vann åå gulvet når man er ferdig.
Muligheter for å lage mat, samt kjøleskap med fryser. En flaske vann ligger i kjøleskapet ved ankomst.
Veggene på rommene er veldig tynne, og vårt rom hadde en dør hvor man hørte rett inn på rommet ved siden av. Noe forstyrrende på kveld, og på natt om naboen snorker slik vår gjorde.

Trafikken utenfor er noe forstyrrende, men ikke veldig.
Solen gikk ned rundt hjørnet rundt kl 13, da er det ikke mer sol på rommet eller ved bassenget.

Renhold på rommene: Rent ved ankomst. Skifter håndklær tre ganger i uka. Rene glassflater og toalett.

Frokost: Helt vanlig, ikke imponerende frokost. Ingen variasjon, så det blir egg, bacon, tomatbønner, ost, skinke og jordbærsyltetøy til frokost. Man får mer valuta for pengene om man går til det lokale supermarkedet borti gata.
Grei kaffe, men juice med lite smak (konsentrat).

Basseng: Rent og pent. Rolige forhold her. Upåklagelig renhold rundt.

Betjeningen er høflige.

Fint hotell om man vil ha barnefri og har godt sovehjerte.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Hryslett
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Takk for deres kommentarer, som vi vil vurdere for å tilfredsstille mer for våre gjester. Esperamo som kommer til å besøke oss på en annen anledning.

vennlig hilsen

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Er her for 3 året på rad og er veldig fornøyd. Anbefaler å legge inn de ekstra kronene for å få superior-rom! Stor oppgradering og mye lysere og finere rom. Veldig hyggelig betjening! Kort vei til sentrum, enten til fots eller ta en taxi. Deilig å bo på et hotell med 18-årsgrense, stillt og rolig. Vi kommer igjen neste år også!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 128linnb
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei kjære gjest.

Vi håper du vil snart besøker oss igjen.
Igjen, gjør oss Takk veldig glad.
sees snart

Anmeldt 8. oktober 2018

Fikk rom 21 i komplekset. Kakkelakker over alt. Drepte 4 og skylte de i wc. En fra resepsjonen kom med sprayboks og tok livet av en STOR kakkelakk, de kom mellom kjøleskap. Etter han hadde sprayet måtte jeg sitte 3 timer ute for å få bort gassen dvs. til kl.3 på morgenen. Mye bråk fra trafikk og poolbar

Romtips: Unngå å få rom i komplekset
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, sissel1wi
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei, kjære eller kjære gjest:
På grunn av oversettelsesfeil er det nesten uforståelig at du vil si noe, siden noen fliser er nevnt, som etter oversettelsen blir kastet inn på toalettet, noe som er helt umulig. Om sprøyting av en resepsjonist, om det skulle være å eliminere maur eller annet insekt, om en stund at vinduene i leiligheten er igjen åpne, tror jeg det er nok, det er ikke nødvendig å være 3 timer på terrassen. Om støyen, trafikken, kan vi ikke unngå det, men om dagen er det mer trafikk på veien, og baren er bare til kl. 23.00. Før den tiden holder vi alltid trafikkvolumet på et rimelig nivå. musikken I alle fall er vi veldig lei for at du ikke likte oppholdet ditt, og vi foreslår at du til en neste anledning leie en leilighet som heter "Superior", som er de i hovedbygningen som ligger langt lenger unna noen type støy fra veien eller baren og de er også fullstendig renovert.
Igjen uttrykker vi vårt ubehag for at de ikke har oppnådd sin fullstendige tilfredshet.
hilsen

Anmeldt 23. juli 2018

Jeg var veldig fornøyd med utsikten fra rommet, der holdt de ordet sitt. Rommet var generelt ganske bra med kjøleskap/frys, kjøkkenbenk, bord og romslig plass. Det var også stoler og ett lite bord på balkongen. Badet var ikke like fint, men helt ok.

Grunnen til jeg vil gi en dårlig anmeldelse er siden jeg ikke kommer til å anbefale dette stedet til noen andre.. Vi er vandt med å få litt service når rommet blir vasket. At der er fint når vi kommer inn etter dagens vask. Her måtte vi selv gå ned til resepsjonen for å spørre om flere doruller, nye håndklær ol. Siden vaskedamene ikke skulle komme mer enn 4 ganger iløpet av uka. Noe vi ikke var vandt til. Det ble også tomt for håndsåpe, noe de ikke fylte på. Gulvet på rommet var veldig skittent, det ble ikke vasket.
Glassene i skapet var skitne og ble ikke skikkelig vaska etter vi hadde brukt dem. Vaskedamene kunne ikke prate engelsk, så det var ikke så lett å kommunisere med dem.

Det var heller ikke aircondition på rommet.

Utenom dette var det også veldig mye bråk om morningene pga oppussing/ malere osv.

Romtips: Vi var i 2. etasje, mot bassenget og stranda. Hørte ganske godt musikken fra scene/ restaurant/ basseng. Kanskje bedre i andre enden.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, rebbnes
jose j, Director de Recepción på Punta del Rey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2018

Kjære gjest:
Leilighetene rengjøres 4 ganger i uken og håndklær skiftes 3 ganger i uken. Hver gang leiligheten rengjøres, blir gulvet skrubbet og ruller av toalettpapir erstattet. Minst 3 ruller papir er igjen på badet ditt. Mer enn nok mengde til neste rengjøring. Nå hvis du bruker mye papir, i resepsjonen får du den du trenger. Såpe og hygiene og personlig hygiene produkter må kjøpes av deg. Våre leiligheter er av en liten pris og fra de to tilgjengelige kategoriene du valgte Standard, enda billigere enn Superiors som er en leilighet som har blitt renovert og alt er nytt. Du refererer til noen briller og det er ingen briller som vi leverer eller at vi må holde rent, kanskje det er en feil av oversetteren. I alle fall ønsker vi at du kommer tilbake og vi vil gjøre alt for å få deg en lykkelig ferie.