Orbitz.com
Etrip
Algotels
StayForLong
Anmeldt 1. januar 2019

Valgte dette hotellet pga beliggenhet. Hyggelig betjening og kjekt med en liten minibutikk på området. Kommer gjerne hit igjen. Vi lagde vår egen frokost i leiligheten, og hadde utstyret som trengtes til både frokost og middag.
Middag spiste vi ute på restauranter.

Dessverre så klarte min kjære å glemme igjen mobilen nede ved resepsjonen da vi skulle dra til flyplassen. Dette oppdaget vi da vi skulle til å gå igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen. Ble litt stresset, men ringte til TUi og fikk hjelp. Hotellet hadde funnet mobilen og sendte dermed telefonen med taxi til flyplassen, en stor takk til herren i resepsjonen dagen den 31. desember! Vi måtte selvfølgelig betale taxisjåføren for at han tok turen. Men for oss var det viktigere at vi fikk med mobil hjem. Så en utrolig velvilje og service må jeg si vi fikk!! Ren leilighet. Litt lytt var det, men greit om natten.

Og utsjekk er kl 12.00, utrolig bra.

Romtips: Bodde i 5.etasje.
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 640675ingerlise
Anmeldt 17. desember 2018

Valgte dette hotellet etter nøye vurdering på forhånd. Må si jeg ble veldig fornøyd med valget! Nyoppussede og fine leiligheter med ypperlig havutsikt. Frokosten var hel OK, men restauranten for øvrig ikke var all verden når det gjelder middag. Oversiktlig bassengområde med nok solsenger som ikke stod for tett. Grei bar med OK lunsjretter med rimelige priser. I tillegg var det en dagligvare butikk med det nødvendigeiste. Dette gjorde stedet til et av de beste valgene i området. Kan anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, osmasen
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Det gör oss mycket glada att läsa dina goda åsikter och vi vill att du ska komma tillbaka på din nästa semester för att njuta av våra faciliteter.
Tack så mycket för att låta andra veta om din trevliga vistelse hos oss.
Vi ses snart

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi tilbringte 7 dager på hotellet i midten av november. Oppholdet var fredelig i seg selv da der ikke er barn på hotellet.

Rommet: Rommet fremstod som nyoppusset. Badet var pent, med dusjen var irriterende da glasset er for kort og vann renner ut av dusjen slik at det er mye vann åå gulvet når man er ferdig.
Muligheter for å lage mat, samt kjøleskap med fryser. En flaske vann ligger i kjøleskapet ved ankomst.
Veggene på rommene er veldig tynne, og vårt rom hadde en dør hvor man hørte rett inn på rommet ved siden av. Noe forstyrrende på kveld, og på natt om naboen snorker slik vår gjorde.

Trafikken utenfor er noe forstyrrende, men ikke veldig.
Solen gikk ned rundt hjørnet rundt kl 13, da er det ikke mer sol på rommet eller ved bassenget.

Renhold på rommene: Rent ved ankomst. Skifter håndklær tre ganger i uka. Rene glassflater og toalett.

Frokost: Helt vanlig, ikke imponerende frokost. Ingen variasjon, så det blir egg, bacon, tomatbønner, ost, skinke og jordbærsyltetøy til frokost. Man får mer valuta for pengene om man går til det lokale supermarkedet borti gata.
Grei kaffe, men juice med lite smak (konsentrat).

Basseng: Rent og pent. Rolige forhold her. Upåklagelig renhold rundt.

Betjeningen er høflige.

Fint hotell om man vil ha barnefri og har godt sovehjerte.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Hryslett
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Takk for deres kommentarer, som vi vil vurdere for å tilfredsstille mer for våre gjester. Esperamo som kommer til å besøke oss på en annen anledning.

vennlig hilsen

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Er her for 3 året på rad og er veldig fornøyd. Anbefaler å legge inn de ekstra kronene for å få superior-rom! Stor oppgradering og mye lysere og finere rom. Veldig hyggelig betjening! Kort vei til sentrum, enten til fots eller ta en taxi. Deilig å bo på et hotell med 18-årsgrense, stillt og rolig. Vi kommer igjen neste år også!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 128linnb
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei kjære gjest.

Vi håper du vil snart besøker oss igjen.
Igjen, gjør oss Takk veldig glad.
sees snart

Anmeldt 8. oktober 2018

Fikk rom 21 i komplekset. Kakkelakker over alt. Drepte 4 og skylte de i wc. En fra resepsjonen kom med sprayboks og tok livet av en STOR kakkelakk, de kom mellom kjøleskap. Etter han hadde sprayet måtte jeg sitte 3 timer ute for å få bort gassen dvs. til kl.3 på morgenen. Mye bråk fra trafikk og poolbar

Romtips: Unngå å få rom i komplekset
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, sissel1wi
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei, kjære eller kjære gjest:
På grunn av oversettelsesfeil er det nesten uforståelig at du vil si noe, siden noen fliser er nevnt, som etter oversettelsen blir kastet inn på toalettet, noe som er helt umulig. Om sprøyting av en resepsjonist, om det skulle være å eliminere maur eller annet insekt, om en stund at vinduene i leiligheten er igjen åpne, tror jeg det er nok, det er ikke nødvendig å være 3 timer på terrassen. Om støyen, trafikken, kan vi ikke unngå det, men om dagen er det mer trafikk på veien, og baren er bare til kl. 23.00. Før den tiden holder vi alltid trafikkvolumet på et rimelig nivå. musikken I alle fall er vi veldig lei for at du ikke likte oppholdet ditt, og vi foreslår at du til en neste anledning leie en leilighet som heter "Superior", som er de i hovedbygningen som ligger langt lenger unna noen type støy fra veien eller baren og de er også fullstendig renovert.
Igjen uttrykker vi vårt ubehag for at de ikke har oppnådd sin fullstendige tilfredshet.
hilsen