Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Styr unna dette hotellet om du er en syklist .Du kan IKKE låse din sykkel inn på hotellrommet. Du må lagre din sykkel i et mørkt hjørne på utsiden av resepsjonen. Hotellet tar ikke noe økonomisk ansvar selv om din sykkel har verdi på kr 40000 eller mer

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Turisti100
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. januar 2019

Kära gäst:
Om du är cyklist, kom utan att frukta vårt hotell eftersom din cykel med låset du lägger på den kommer att ligga bredvid receptionen som fungerar 24 timmar om dygnet och området styrs av hotellets säkerhetskameror. Det är helt säkert att din cykel är där. Normalen på hotellet är att cyklarna inte laddas upp till lägenheten eftersom utrymmet är väldigt litet i studion / lägenheten för att även ha en cykel inuti. Utöver det är hissens kapacitet inte lämplig för cyklar och olägenheterna som orsakas av andra gäster som använder dessa hissar. Jag upprepar, om du är cyklist, kom vårt hotell att din cykel är helt säker och du kommer att njuta av en fantastisk semester som otaliga cyklister har gjort som har besökt oss på sistone.
hälsningar

Anmeldt 1. januar 2019

Valgte dette hotellet pga beliggenhet. Hyggelig betjening og kjekt med en liten minibutikk på området. Kommer gjerne hit igjen. Vi lagde vår egen frokost i leiligheten, og hadde utstyret som trengtes til både frokost og middag.
Middag spiste vi ute på restauranter.

Dessverre så klarte min kjære å glemme igjen mobilen nede ved resepsjonen da vi skulle dra til flyplassen. Dette oppdaget vi da vi skulle til å gå igjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen. Ble litt stresset, men ringte til TUi og fikk hjelp. Hotellet hadde funnet mobilen og sendte dermed telefonen med taxi til flyplassen, en stor takk til herren i resepsjonen dagen den 31. desember! Vi måtte selvfølgelig betale taxisjåføren for at han tok turen. Men for oss var det viktigere at vi fikk med mobil hjem. Så en utrolig velvilje og service må jeg si vi fikk!! Ren leilighet. Litt lytt var det, men greit om natten.

Og utsjekk er kl 12.00, utrolig bra.

Romtips: Bodde i 5.etasje.
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 640675ingerlise
Anmeldt 17. desember 2018

Valgte dette hotellet etter nøye vurdering på forhånd. Må si jeg ble veldig fornøyd med valget! Nyoppussede og fine leiligheter med ypperlig havutsikt. Frokosten var hel OK, men restauranten for øvrig ikke var all verden når det gjelder middag. Oversiktlig bassengområde med nok solsenger som ikke stod for tett. Grei bar med OK lunsjretter med rimelige priser. I tillegg var det en dagligvare butikk med det nødvendigeiste. Dette gjorde stedet til et av de beste valgene i området. Kan anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, osmasen
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Det gör oss mycket glada att läsa dina goda åsikter och vi vill att du ska komma tillbaka på din nästa semester för att njuta av våra faciliteter.
Tack så mycket för att låta andra veta om din trevliga vistelse hos oss.
Vi ses snart

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi tilbringte 7 dager på hotellet i midten av november. Oppholdet var fredelig i seg selv da der ikke er barn på hotellet.

Rommet: Rommet fremstod som nyoppusset. Badet var pent, med dusjen var irriterende da glasset er for kort og vann renner ut av dusjen slik at det er mye vann åå gulvet når man er ferdig.
Muligheter for å lage mat, samt kjøleskap med fryser. En flaske vann ligger i kjøleskapet ved ankomst.
Veggene på rommene er veldig tynne, og vårt rom hadde en dør hvor man hørte rett inn på rommet ved siden av. Noe forstyrrende på kveld, og på natt om naboen snorker slik vår gjorde.

Trafikken utenfor er noe forstyrrende, men ikke veldig.
Solen gikk ned rundt hjørnet rundt kl 13, da er det ikke mer sol på rommet eller ved bassenget.

Renhold på rommene: Rent ved ankomst. Skifter håndklær tre ganger i uka. Rene glassflater og toalett.

Frokost: Helt vanlig, ikke imponerende frokost. Ingen variasjon, så det blir egg, bacon, tomatbønner, ost, skinke og jordbærsyltetøy til frokost. Man får mer valuta for pengene om man går til det lokale supermarkedet borti gata.
Grei kaffe, men juice med lite smak (konsentrat).

Basseng: Rent og pent. Rolige forhold her. Upåklagelig renhold rundt.

Betjeningen er høflige.

Fint hotell om man vil ha barnefri og har godt sovehjerte.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Hryslett
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2018

Takk for deres kommentarer, som vi vil vurdere for å tilfredsstille mer for våre gjester. Esperamo som kommer til å besøke oss på en annen anledning.

vennlig hilsen

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Er her for 3 året på rad og er veldig fornøyd. Anbefaler å legge inn de ekstra kronene for å få superior-rom! Stor oppgradering og mye lysere og finere rom. Veldig hyggelig betjening! Kort vei til sentrum, enten til fots eller ta en taxi. Deilig å bo på et hotell med 18-årsgrense, stillt og rolig. Vi kommer igjen neste år også!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 128linnb
josej2644, Director de Recepción på Punta del Rey - Adults Only, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2018

Hei kjære gjest.

Vi håper du vil snart besøker oss igjen.
Igjen, gjør oss Takk veldig glad.
sees snart