Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Kom onsdag og har vært her i 5 dager skal være her i 14. Det er fantastisk fint her og vi ser frem til resten av ferien. Det er også mange fine restauranter i nærheten og på andre siden av veien ligger stranda.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, magnarfo
Anmeldt 27. august 2018

Bungalovene er fantastisk flotte. Stille og rolig i avlukket område. Det er også kort vei til flere utmerkede restauranter, butikker og badestrender. Basseng og bungalover blir rengjort hver dag. Absolutt å anbefale på det varmeste.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Offiseren
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi har akkurat kommet hjem etter 14 dager på Gran Canaria. Vi bodde i Puerto Rico på leilighetshotellet El Greco. Det kan anbefales. Rolig atmosfære med få små barn. Flotte leiligheter med blant annet noe så sjelden som kraftig vanntrykk i dusjen som også hadde justerbart massasjehode. Godt utstyrt kjøkkendel der kun komfyr mangler. God størrelse på leiligheten. Forholdsvis små balkonger med der sitter de fleste kun få timer allikevel.

Betjeningen og servicenivået er høyt blant de ansatte som må ha gått på "smilekurs"?

Plasseringen er direkte på stranden. Kun en blindvei bort til havnen er i mellom.

Været er herlig og solfylt uten altfor høy temperatur og dette var noe av årsaken til at vi valgte stedet framfor Middelhavsdestinasjoner.

Vi kommer til å bo på samme sted ved et senere besøk på øya.

Vi bodde der i 14 dager og leide bil i 2 døgn. Med den så vi bortimot hele øya inklusive noen timer i Las Palmas.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, O_Harry
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Anbefaler detter El Greco på det varmeste. Svært sentralt beliggende både til strand, gå promenade for havn eller joggetur om morgenen, til spise steder om kvelden ol. Hotellet har høy standard for rengjøring og service. Flotte rom/leiligheter, med gode fasiliteter, oppgradert og meget godt vedlikehold. Flott basseng og god pool-bar (som har kjempe god mat til ok pris), tips prøv hamburgeren til Maria og hennes pannekaker :)
Hyggelig og kjapp service fra swimming pool folkene. Utrolig god mat til de tilknyttede resturantene, anbefaler å spise både fisk, kjøtt, fersk pasta og pizza.
Vi håper på å komme tilbake ved en senere anledning :) :) vi har hatt en topp ferie hos dere :) stå på videre :)

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, machha
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vi bodde her 1 uke nå i april, og skal vi til Puerto rico igjen er det her vi vil bo.
Hyggelig betjening overalt, fine rene rom som har det meste du trenger.
Ikke minst veldig gode senger
Det ligger veldig sentralt til nær stranden/havnen /og butikker, så er du ute etter et sted uten mye trapper, og ikke er så interessert i "senteret" så er dette stedet.
Det eneste negative må være at det er forholdsvis dyrt, og vi tenkte litt på hvordan de gjør det med frokosten når det er dårlig vær, for den serveres ved poolbaren( men frokosten var god)

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, bard_stensas