Hun S
    kr 761
1.2 km fra El Greco Apartments
Se flere hoteller i Puerto Rico
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi var på El Greco i Puerto Rico en uke i november. Leiligheten lå innenfor det som kalles VIP area, og var fantasisk fin. Den lå tilbaketrukket fra all trafikk så det var et stille og rolig område, manglet bare utsikten. Utsikt over standen fikk man ved å bevege seg opp til hovedbassenget der det i november var godt med plass og alltid ledige solsenger.
Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Rengjøringen var også upåklagelig.
Vi drar gjerne til El Greco igjen

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Terje M
Anmeldt 8. november 2018

Fantastisk hotell med rene flotte rom og meget hyggelig betjening.
Rent og pent overalt med gode restauranter og en fantastisk bassengbar.
tur nr. 10 til dette hotellet er bestilt så dette anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 885mortene
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Kom onsdag og har vært her i 5 dager skal være her i 14. Det er fantastisk fint her og vi ser frem til resten av ferien. Det er også mange fine restauranter i nærheten og på andre siden av veien ligger stranda.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, magnarfo
Anmeldt 27. august 2018

Bungalovene er fantastisk flotte. Stille og rolig i avlukket område. Det er også kort vei til flere utmerkede restauranter, butikker og badestrender. Basseng og bungalover blir rengjort hver dag. Absolutt å anbefale på det varmeste.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Offiseren
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Vi har akkurat kommet hjem etter 14 dager på Gran Canaria. Vi bodde i Puerto Rico på leilighetshotellet El Greco. Det kan anbefales. Rolig atmosfære med få små barn. Flotte leiligheter med blant annet noe så sjelden som kraftig vanntrykk i dusjen som også hadde justerbart massasjehode. Godt utstyrt kjøkkendel der kun komfyr mangler. God størrelse på leiligheten. Forholdsvis små balkonger med der sitter de fleste kun få timer allikevel.

Betjeningen og servicenivået er høyt blant de ansatte som må ha gått på "smilekurs"?

Plasseringen er direkte på stranden. Kun en blindvei bort til havnen er i mellom.

Været er herlig og solfylt uten altfor høy temperatur og dette var noe av årsaken til at vi valgte stedet framfor Middelhavsdestinasjoner.

Vi kommer til å bo på samme sted ved et senere besøk på øya.

Vi bodde der i 14 dager og leide bil i 2 døgn. Med den så vi bortimot hele øya inklusive noen timer i Las Palmas.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, O_Harry