Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Veldig harde/ubrukelige senger på barnerommet. Fantastisk god på grand lit på soverommet. Bra trykk i dusjen, men trangt. Savner badekar. Rom med havutsikt er fantastisk. Full morgensol. Under middels frokost. Og de mangler hele tiden kopper/boller osv., helt latterlig på et slikt hotel. Dårlig stekt bacon og ingen variasjon ila en uke. Uovertruffen komfort på solsenger og bassengområdet. Bare helt koko med støyen fra det integrerte boblebadet i bassenget som ingen bruker! Nesten ikke barn. Personalet fantastisk, helt amazing service. Underlig med 50 Euro i depositum for leiligheten. Også underlig med ett adgangskort til to beboere, spør om ett til hver. Alt i alt uslåelig, ikke minst pga renhold og beliggenhet ved stranda. Ikke prøvd restaurantene. Litt blandede erfaringer hos de vi snakket med. Prøv den greske i annen etage ved moloen, der var det veldig bra etter Puerto Rico- målestokk. God tur!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 989huns
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Vi var på El Greco i Puerto Rico en uke i november. Leiligheten lå innenfor det som kalles VIP area, og var fantasisk fin. Den lå tilbaketrukket fra all trafikk så det var et stille og rolig område, manglet bare utsikten. Utsikt over standen fikk man ved å bevege seg opp til hovedbassenget der det i november var godt med plass og alltid ledige solsenger.
Personalet var hyggelige og hjelpsomme. Rengjøringen var også upåklagelig.
Vi drar gjerne til El Greco igjen

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Terje M
Anmeldt 8. november 2018

Fantastisk hotell med rene flotte rom og meget hyggelig betjening.
Rent og pent overalt med gode restauranter og en fantastisk bassengbar.
tur nr. 10 til dette hotellet er bestilt så dette anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 885mortene
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Kom onsdag og har vært her i 5 dager skal være her i 14. Det er fantastisk fint her og vi ser frem til resten av ferien. Det er også mange fine restauranter i nærheten og på andre siden av veien ligger stranda.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, magnarfo
Anmeldt 27. august 2018

Bungalovene er fantastisk flotte. Stille og rolig i avlukket område. Det er også kort vei til flere utmerkede restauranter, butikker og badestrender. Basseng og bungalover blir rengjort hver dag. Absolutt å anbefale på det varmeste.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Offiseren