eDreams
Travelocity
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Bra hotell, slitt, behov for oppussing. Store og gode terasser m/ solsenger - ekstra pluss. Stille og rolig omgivelser. Resepsjonen er lite tiltalende. Noen av resepsjonistene virker lite engasjert og lite imøtekommende.
Men er nok et hotel som vi vil vurdere på nytt p.g.a. rolige og solrike omgivelser

Dato for oppholdet: januar 2018
2  Takk, 347leifm
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Bodde her 1 uke. Fin utsikt og beliggenhet, stor balkong, bra dusj, egen parkering og bra daglig renhold. Ikke langt fra Amadores strand. Noe slitasje på superiorrommene (baderomsvindu kunne ikke lukkes), også litt uvennlig resepsjon (sur, feil nøkler til parkering, problemer med wifi) og litt kjølig basseng. Sur melk x 3 på minimarkedet til hotellet. Likevel helt greit og kunne gjerne bodd her igjen. Anbefales i dette segmentet.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Weeg101
Anmeldt 7. november 2017

Har vært på Babalu 3 ganger tidligere og var sånn passe fornøyd. Men nå etter at hotellet har blitt oppgradert og fått ny heis, var det stor forskjell. Hadde deluxe leilighet, gode senger, men hadde vært flott med aircondition. Dette pga da vi var der var det calima med høye temperaturer over 30 grader og veldig varmt når vi skulle legge oss. Vi hadde leilighet med terasse, solsenger, parasoll og utgang til basseng, det var helt topp i sånn varme. Alt i alt en fin ferie.

Dato for oppholdet: oktober 2017
3  Takk, Ellin522
Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Rolig hotell med en avslappende atmosfære med suveren beliggenhet like under Europa senteret. Bra renhold, poolbar og tre basseng. Greie rom med det du trenger på kjøkkenet. Et lite minus at det ikke er aircondition på rommet. Stor terrasse med solsenger til rommet. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, OddA63
Anmeldt 3. mars 2017

Flotte rom og stor balkong med solsenger og parasoll. To heiser og kiosken i 6etg hadde alt av matvarer og drikkevarer. Kun 150m fra europasenteret med sine mange gode restauranter. Bassengene (3 ) hvorav den ene var oppvarmet til 27 grader.

Romtips: Fantastisk utsikt fra 2 etasje og opp til 6.
Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner