FindHotel
ZenHotels.com
getaroom.com
Anmeldt 3. februar 2019

Har bodd på dette hotellet 8 ganger, men nå trenger det virkelig en skikkelig oppgradering! Ellers ligger hotellet flott til, fin utsikt over Puerto Rico. Deilig terrasse med solsenger. Det er ett all inclusive hotell, med enkel mat, men frokosten er nydelig! Middagen kan godt varieres mye mer, og bør være mye varmere! Lunsjen er grei, men savner mer pålegg, for oss som ikke ønsker å spise full middag også til lunsj. Hotellet har ett fint utgangspunkt for mange fine turer. Savner også at solsengene på terrassen har regulerbare rygger, så vi slipper å mase oss til å få dette hver gang... Deilige senger med gode dyner er et stort pluss!! Fint også med betalingstv, for oss som er der over lenger tid. Fin wifi!

Romtips: Fra rom nr 1601 og oppover, har man en superflott utsikt, både over byen og sjøen!
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Torill S
Servatur, Guest Relations Manager på Servatur Puerto Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2019

Dear Torill S,
It is fantastic to read reviews from our loyal guests and to be able to check your experience at Servatur Puerto Azul!
Thank you for coming again and we hope that our friendly staff welcomed you as best as possible.
We are working on a big improvement, we hope all of you can see it in a few years. We will take note about your suggestions, it is a pleasure to collect all of them from our guests because they are an important source of continuous information that is very useful for us.
It will fantastic welcome you again if you decide to come back to Gran Canaria. We are 24/7 at your disposal at puertoazul@servatur.com.
Warm regards,

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet høyt oppe nær Europasenteret. Solrikt og nydelig utsikt. Vi bodde i en juniorsuite nr 1705 med herlig utsikt mot Puerto Rico stranden. Fint og moderne. Kjøleskap, micro, vannkoker og kopper/glass. Separat soverom med god seng. Slitt sovesofa Stor terrasse med solstoler og sol fra 8-16. Ved voksenavdeling i fellesområdet får du med deg solnedgang. Veldig bra mat på hotellet. Nøye med hygiene. Mye underholdning. Fint basseng. Hyggelige ansatte. Passer både for par og voksne med barn. Kanskje ikke så romantisk for to voksne. Men trivdes pga det fine rommet som kostet ekstra. Tre euro med taxi til sentrum. Raskt å gå til stranden via trappene. God trim opp.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, ToneL298
Servatur, Guest Relations Manager på Servatur Puerto Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

Dear ToneL298,
You cannot imagine the happiness that we feel for receiving this lovely review about your stay at Servatur Puerto Azul.
It is a pleasure to have guests like you, and it is very nice how you have described our services and facilities. We are very happy to know that you enjoyed your holidays in our hotel.
Comments like yours encourage us to further improve. Thank you so much for your words. We wish we can welcome you again in a future. Do not hesitate to contact us if we can do anything for you: puertoazul@servatur.com.
We are always at your disposal and we will receive you with open arms,

Anmeldt 30. desember 2018

Besøkte hotellet en uke i jula.
Trivelig og imøtekommende personale.
Generelt god mat og drikke.
Ungene koste seg, men savnet vannsklie.
Rommet var slitt, hvor barna lå på sofaer, men det er vell planlagt oppussing i 2019.

Alt i alt en fin uke, hvor vi koste oss. Vi kommer sikkert tilbake :)

Romtips: Bestill renovert rom, høyt opp
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Mats-Ove M
Servatur, Guest Relations Manager på Servatur Puerto Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2019

Dear Mats-Ove,
What a great notice to read that you spent a fantastic time with us at Servatur Puerto Azul and that you have already decided to come back.
We recommend to contact us if you re waiting the renovation, there is not a closed date and we would like to offer you the best experience! However, if you want to book before it, we can assist you and add a note in your booking with your preferences. Junior Suites are the best rooms we have right now, renovated and provided with air conditioning.
Comments like yours help us every day to keep improving. Thank you so much for your words. We truly hope we have the chance to welcome you back in a future. Do not hesitate to contact us if we can do anything for you: puertoazul@servatur.com.
Warm regards from Gran Canaria,

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En liten ferieuke på tampen av året, og turen gikk til Puerto Rico og Puerto Azul. Hotellet er STORT, det er langt fra rommet vårt til bassengområdet. Men, hotellet er bra, selv om det begynner å bli noe slitent. Generelt hyggelige ansatte, ok buffet med noe for de fleste. Veldig greit med all inclusive, vann, brus, vin, øl og drinker så mye man orker.
Dersom man ønsker å gå til sentrum, så anbefales hotellet ikke dersom man ikke er bra til bens. Mange trapper og langt å gå rundt.
Alt i alt 4 av 5.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, dagvidarn2015
Servatur, Guest Relations Manager på Servatur Puerto Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Dear Dag-Vidar,
Thank you for rating Servatur Puerto Azul with a high score!
Thank you for describing our staff, all-inclusive, and our surroundings! We are very happy to know that you enjoyed your holidays in our hotel. As you say, the hotel is very big and some rooms could be not be close to the pool area, but these ones are the most quietest rooms.
We hope you visited the city centre. In spite of our location, the taxis cost between 3-4€.
We encourage you to come back and enjoy again your holidays. It will fantastic that you come again with us if you decide to come back to Gran Canaria. Do not hesitate to contact us at puertoazul@servatur.com if we can do anything for you. We are always at your disposal.
Kind regards,

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Vår familie på fire, to voksne og to barn på 10 og 12 år reiste sammen med våre venner, en familie med to voksne og to barn på 5 og 10 år i mars i år.

Da vi ankom hotellet ble vi møtt av smilende og imøtekommende ansatte som ønsket oss alle varmt velkommen. Her var det champagne i glasset som velkomst for de voksne om man ønsket det, og også en forfriskning til barna.

En stor og åpen lobby med bar i øverste etg, egen informasjonsskranke med reiseledere fra Ving og fine, RENE toaletter like ved resepsjonen.

Vi fikk rom ganske langt nedover i etasjene, og brukte litt lang tid på å finne fram til rommene våre de første to dagene. Var litt labyrint, for heisene var bare forvirrende:)

Men, etter at de største barna hadde klart å funnet «snarveien» ble alt mye lettere etter hvert, og vi valgte heller å se på det som trim!:) Det kan nevnes at vi trøblet en del med nøkkelkortene. De ble avmagnetisert av å ligge i lomma ved mobiltelefonen, noe vi lærte på etter et par-tre ganger med ekstrarunder opp alle trappene for å få byttet kort.

Veldig bra renhold på rommene, og hyggelige renholdere. Jeg skrev en lapp til renholderen en dag og takket for den gode jobben - fikk jammen en lapp tilbake!:)

Terningkast 6 for sikkert verdens beste dispenser-cola i poolbaren! Likte også veldig godt at den isen barna fikk med all inclusive, var porsjonert i små lukkede plastbeger. Veldig hygienisk og bra. Det var plassert AntiBac-dispensere der det ble servert mat, noe jeg likte VELDIG godt! Det var tydelig at dette hotellet fokuserer på god hygiene, noe som absolutt veier opp for noe slitte rom, trøblete nøkkelkort og litt labyrinter til og fra:)

Maten var variert og god, kjør på med litt salt og pepper så blir det så greit atte:) barna ELSKET maten både ute ved bassenget og inne i «mathallene». Mor elsket sjokoladefontenen...;) vi har en favorittrestaurant oppe ved Europasenteret som ble besøkt et par ganger denne uka, slik at vi fikk litt avveksling. Det er en kina buffet restaurant, anbefales virkelig på det sterkeste!

Bassengene var fine, noen varme og et dritkaldt!!:) fulle av barn - men det er vel det som er meningen. Badevakter! Jeg tittet så vidt innom voksen-avdelingen, det så kjempefint ut der, men jeg får ha den jaccusien til gode til neste gang:)

Moro og hyggelig underholdning på kveldene, smilende og hjelpsomme ansatte over alt, hele uka. Glemte å si at det også finnes et par butikker i tilknytning til hotellet, ved inngangen. En suvernir/gavebutikk og en liten dagligvarebutikk som har stort sett alt man trenger.

Kort vei til Europasenteret som er rett opp bakken, gå forbi Babalu (som forøvrig har GC’s BESTE Sangria i bassengbaren. Stikk innom å prøv den!!)

Moro for barna å gå ned alle de trappene ned til sentrum, dette gjorde vi hver dag, aldri en klage. Man kan også gå veien rundt, en fin tur det også. Vi gikk ned veien og ned på promenaden og til Amadores-stranden også, ikke spesielt langt å gå egentlig, å masse fint å se på:) Fanget masse pokemons på turen!

Puerto Azul er nok vår favoritt i Puerto Rico, og neste tur er allerede bestilt!:) vi håper vi får rom litt høyere opp denne gangen, men tar det som det kommer. De har IS og de har antibac, så vi klager ikke!!:):) Slenger på en liten kommentar om utsikten også forresten! Fikk noen nydelige øyeblikk både ved soloppgag og solnedgang, magisk.

Takk for oss, Puerto Azul - vi ses snart igjen<3

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Fotballmamma
Servatur, Public Relations Manager på Servatur Puerto Azul, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Dear Fotballmamma,
The entire Servatur Puerto Azul team thanks you for taking the time for giving us such a nice feedback. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. We will continue working in the same way in order to try to meet the expectations of our guests. Thank you as well for the nice scores for value, staff, cleanliness and location.
It would be a pleasure to welcome you all again in your next holidays in Gran Canaria.

Best regards,