Lisunn
Dato for oppholdet: januar 2019
Spumanti, ManagerMaracaibo Aparthotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. jan. 2019
Dear Lisunn,

Thank you very much for your nice review!

It will be a pleasure to receive you back again with us.

With kindest regards,

Fullt refunderbart
0.6 km fra Maracaibo Aparthotel
Se flere hoteller i Puerto Rico
Anmeldt 16. januar 2019

Et enkelt og slitt leilighetshotell, hvor én uke var nok. Beliggenheten derimot var meget grei, og ligger sentralt til i Puerto Rico. Litt støy fra trafikken like nedenfor hotellet, men ikke slik at det var plagsomt. Bassengområdet var ok, med variert underholdning fra scenen om kvelden. God mat i baren.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, EinarT19
Spumanti, Manager på Maracaibo Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Dear Einar,

Thank you very much for your comments of the TripAdvisor. We would like to inform you that now the apartments have been fully refurnished and hope to see you back with us in another ocasion.

With kindest regards,

Chantal

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet har en flott beliggenhet og et flott uteareal. Men det er bygget i 1970 og har nok fått noen oppgraderinger.
Imidlertid virker det som husøkavd ikke har god nok kvalitetsikring da det var mye mangler ved ankomst som raskt ble korrigert. Bodde i 5.etg og denne 1 roms leiligheten var veldig upraktisk innredet. Sengen var litt for bred til rommet slik at den ene siden gjorde det vanskelig å komme ut og inn til sengen. TV hang slik at den ikke var synlig fra sofaen og man var henvist til sengen. Hvorfor det var et stort panorama vindu mellom badet og sove-stuedelen skjønner jeg ikke. Var noen på toalett om natten ble hele leiligheten opplyst.
Et stort pluss på servicedelen var nattportieren Martin som alltid var blid og hyggelig.
Da man har utegående katter for å holde mus- og rotter unna området er det ikke tillatt å mate kattene. Men når vi fra balkongen flere ganger så at grillmaten står ubevoktet og med katten oppi fatet, ja så skygget vi grillmaten.
Renholdet var veldig bra den første uken men ble gradvis dårligere de neste. Fant også døren ulåst en gang samt at det ble utelatt på dag hvor det skulle være renhold.
Wifi anlegget er meget dårlig og virket sjeldent innendørs, mulig grunnet de tykke betongveggene
Alt i alt en fin ferie, men hotellet er slitt og skriker etter vedlikehold. Får godkjent grunnet beliggenhet og utsikt!

Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, 614pera
AparthotelMaracaibo, Director de Relaciones Públicas på Maracaibo Aparthotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2019

Dear Per A.

Thank you for your review.

We take all points ether good or bad into account to always try to improve our service and hotel, including the Wifi,

In all Studio apartments the Tv's are located above the bed, as these do not have a separate living area.

Our hotel cats are very well looked after, they get food everyday. however we will make sure the Bbq accident won't happen again in the future.

We do hope we will be able to welcome you again with us in the future.

With kind regards
Renée

Anmeldt 30. juli 2018

Jeg reiste ned med datter og barnebarn i slutten av april. Vi ble motatt av en meget hyggelig dame i resepsjonen og det er en god start på oppholdet:) Leiligheten vi fikk hadde en fantastisk utsikt over stranden og havet. Renholdet var meget bra og basengområdet med basengbar var koslig med trivelige folk som jobbet der.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, RanveigK
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, grei leilighet, dog noe slitt kjøkkeninnredning (skuffer som hang skjevt) og det som trengs av fasiliteter, men et minus på renhold. Toalettet var merket med sterilisert, men det var ikke vasket under ringen da vi ankom. På verandaen var det dueskitt på både bord og rekkverk, det ble ikke vasket bort ila vårt opphold. En dag ble vi avglemt med håndduker, og det ble heller ikke skiftet på sengen ila av uken vi var der.

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, LivElinEide
Anmeldt 20. desember 2017

Maracaibo Aparthotel ligger fint til med utsikt over strand og båthavn og kun få minutter å gå til stranden.
Her likte vi oss godt. Hyggelig betjening og grei plass å bo. Utsalg av noen varer på hotellet men supermarked få meter fra inngangen. Vi bodde i 2 roms leilighet superior.
Det velger vi nok neste gang også.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, leigeland