“Meget godt men litt små porsjoner ”

Las Caracolas de Amadores
Vurdert som nr. 25 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Deilig mat og meget hyggelig vertskap/betjening. Det var ganske fullt og det er et godt tegn. Hjemmelaget ravioli var meget god, men en liten porsjon. Spagetti med skalldyr var større, men litt tørr. Høydepunkt var is med kanarisk mandelsaus og en spennende spansk hvitvin ... Protos.

Takk, 238marite

Anmeldt 30. august 2018

Jeg gir denne restauranten 3 prikker som tilsier at den er blant gjennomsnittet. Egentlig vil jeg si at den er over gjennomsnittet, men og si at den er svær bra blir feil. Betjeningen er hyggelig og verten kan noe norsk. Jeg anbefaler på det sterkeste at dere allikevel snakker spansk eller engelsk. Norsken hans er ikke særlig bra og for vårt vedkommende avstedkom det en misforståelse som gjorde et av besøkene til en nedtur. En ting som ikke står på menyen av en eller annen grunn er svineknoke. Spør om den, den er helt fantastisk, stor og svært mør.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, bjarnejpedersen
Anmeldt 9. juli 2018

Har vært på Caracolas mange ganger, må alltid innom å spise en god lunsj her noen ganger i ferien.God og velsmakende mat og hyggelig eier og servitører.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, torilk2015
Anmeldt 23. juni 2018 via mobile enheter

Super mat og topp betjening. I løpet av en ferie på 2 uker spiste vi her minst 8 ganger både lunsj og middag Mathias og resten av gjenget var super og ordnet også nydelig Paella en kveld noe som ikke var på menyen engang Vi kommer tilbake!
Rasmus hilser mye til alle, spesielt Mathias

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tove S
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj det, og fikk gode anbefalinger. Vi fikk en fantastisk tapas som var fint anrettet og smakte godt. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: april 2018
Takk, sigmundfu

Reisende som så på Las Caracolas de Amadores, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Las Caracolas de Amadores? Del dine erfaringer!