“Lunsj”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig fisk, kylling og tapas. Las Caracolas anbefales. Beste restaurant på Amadores. Spesielt hyggelig betjening.

Takk, I7549JBthomasl

Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag her, og fikk spise fra tapas menyen selv om den var forbeholdt lunsjtider. Nydelig mat (servitøren mente vi bestilte alt for mye mat - og ga oss navnet «hungry ladies» hehe). Vi spiste opp alt... Svært hyggelige og dyktige servitører! Anbefales!

2  Takk, maariehansen
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vårt første, men ikke siste besøk. Nydelig fisk og lam med gourmettouch. Hyggelig betjening. Anbefales

1  Takk, 62ingunnh
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt tapas som lunsj en dag ved stranden.

God service. Noe «kaotisk» når det er fullt opp av gjester og ventende.

Takk, 635sveine
Anmeldt 12. desember 2018

Nydelig lunsj evt middag litt senere på kvelden.
Hyggelig betjening med "Mathias" i teten... anbefaler stedet på det varmeste

Takk, fruentimmer

Reisende som så på Las Caracolas de Amadores, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Las Caracolas de Amadores? Del dine erfaringer!