“En dårlig opplevelse”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. februar 2019

Stekk innom ved lunsjtider for litt å drikke, sammen med et vennepar og deres datter.
Bestilte to Tropical, to Sangria, en sprite en porsjon is og en porsjon kyllingvinger.
Mennene i selskapet og datteren, ble først ferdig, og gikk ned på stranden -men damene ble sittende og prate mens de drakk opp Sangria'ene.
Etter en halvtime kom de ned på stranden, og var skuffede og frustrerte etter at de rett og slett ble bedt om å gå.
Servitøren hadde sagt at "de kunne ikke sitte der å bare drikke, når andre kunder ventet på å komme inn å spise".
Restauranten var ikke full, og det var ingen kø! :-(

Dato for besøk: februar 2019
Takk, andreasb572

Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig fisk, kylling og tapas. Las Caracolas anbefales. Beste restaurant på Amadores. Spesielt hyggelig betjening.

Takk, I7549JBthomasl
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste middag her, og fikk spise fra tapas menyen selv om den var forbeholdt lunsjtider. Nydelig mat (servitøren mente vi bestilte alt for mye mat - og ga oss navnet «hungry ladies» hehe). Vi spiste opp alt... Svært hyggelige og dyktige servitører! Anbefales!

2  Takk, maariehansen
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Vårt første, men ikke siste besøk. Nydelig fisk og lam med gourmettouch. Hyggelig betjening. Anbefales

1  Takk, 62ingunnh
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt tapas som lunsj en dag ved stranden.

God service. Noe «kaotisk» når det er fullt opp av gjester og ventende.

Takk, 635sveine

Reisende som så på Las Caracolas de Amadores, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Las Caracolas de Amadores? Del dine erfaringer!