“Ufortjent lite gjester”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 3. september 2019

Midt i lunsjen satt jeg og min venninne helt alene i restauranten. Det syntes vi var veldig ufortjent med tanke på hvor deilig mat vi fikk servert. Tapasen var herlig og med mye smak, vil anbefale dette som en lett og god lunsj på stranden. Servicen var også bra, uten noen innkastere til å ta valget for oss.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Lisa Marie V

Anmeldt 29. mars 2019 via mobile enheter

Vi har spist her flere ganger og fått servert deilig mat. Fisk, lam, indrefilet og and. Dessertene er også gode. Hyggelig betjening og service. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Mikkel46
Anmeldt 5. mars 2019 via mobile enheter

Vi fant dette stedet via gode anmeldelser her på Tripadvisor. De gode anmeldelsene viste seg å stemme. Nydelig mat og topp service. Prisnivået er moderat. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, t_nnese
Anmeldt 18. februar 2019

Midt i kaoset av innkastere, seige plastlommemenyer og slu selgere fant vi denne perlen.
Her var det lov å studere menyen i fred og ro og en helt annen atmosfære.
Nydelig mat og veldig hyggelig betjening. Morsom måte å servere Creme Brulee på, så den anbefales !

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Mette H
Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

Vi spiste fisk som vi fikk anbefalt og maten var helt nydelig. Flott service og hyggelig atmosfære. Vi anbefaler denne restauranten og kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: januar 2019
Takk, gr0berith

Reisende som så på Las Caracolas de Amadores, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Las Caracolas de Amadores? Del dine erfaringer!