“Helt grusomt”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018

Dårlig service,dårlig mat,Servitøren virka helt utrent .vi venta ca en halv time på vinen .da fikk vi beskjed om at den vinen hadde dei ikke .Fisken til hovedretten var helt uten smak ,Min mann bestilte laks til hovedrett,han fikk 2 laksestykker på noen salatblader .

Takk, Journey45211387380
GLORIA_TH, Director General på Restaurant Kaia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Dear client,

I would like to apologize for the unsatisfactory dinner in our Kaia restaurant. It is our goal to exceed our guest’s expectations and regret that we were not able to do so for you. The hotel staff should be helpful at the very least; we will discuss the matter as a team to ensure this does not happen to another guest. Thank you for your feedback.

Sincerely,

Anmeldt 6. august 2018

Denne restauranten besøkte vi for 3 år siden, og da var vi veldig fornøyd. Dessverre kan vi ikke si det denne gang. Utrolig spesiell meny. Ikke noe potet av noe slag til noen av rettene. Gåseleveren til forrett var meget tørr og smakløs. Entrecôten var seig, Fisken var god, men tilbehøret av grønnsaker smakte sur/søtt og falt ikke i smak. Summen for dette måltidet er betraktelig høyere enn andre tilsvarende resturanter, og dermed forventer vi også bedre.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Smv695
GLORIA_TH, Director General på Restaurant Kaia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Dear client,

Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at our a la cart restaurant. Your feedback is truly important to us because it helps us to realize both our strengths and weaknesses from our guests' point of view.
Warm regards,

Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Kunnskapsrik og diskret servitør, fantastisk mat - og nydelig vin dekantert i lekker karaffel. Godt utvalg av gode viner og en innholdsrik meny.
Etter å ha spist på ulike restauranter i Puerto Rico og Amadores er dette uten tvil den restauranten med best kvalitet på mat.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Pauline0429
GLORIA_TH, Director General på Restaurant Kaia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2018

Kære Pauline,

Tak for den fantastiske anmeldelse. Vi bliver så glade, når vi hører fra vores gæster, at de har nydt vores restaurant a la cart. Vi håber I snart vender tilbage.

Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

En restaurant du ikke ville gått til uten å finne den på tripadvisor eller bo på hotellet!
Jeg hadde kanskje tidenes møreste kalvefilé. Beste jeg har spist. Kort taxitur på Puerto Rico over til Amadores(4euro).

Maten var med andre ord på et annet nivå en resten av Amadores og Puerto Rico!

Et lite minus at vi overbetalte med nesten 40% i tips! Kommunikasjonsproblemer der altså! Men vi konkluderte med at det var «nesten» verdt det, så vi gikk med en god opplevelse i bagasjen!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, pgrefslie
GLORIA_TH, Director General på Restaurant Kaia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2017

Kære gæst,

Mange tak for jeres kommentarer, det glæder mig at høre, at I har haft en god oplevelse på Kaia restaurant. Jeg vil sende dem videre til vores personale.

Anmeldt 23. april 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og god service! And i appelsinsaus på menyen! Tommel opp for det! Anbefales på det sterkeste. Vi kommer helt klart til å spise der flere ganger i løpet av dette oppholdet

Dato for besøk: april 2017
3  Takk, meretheschumannt
GLORIA_TH, Director General på Restaurant Kaia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2017

Kære gæst,

Mange tak for jeres kommentarer, det glæder mig at høre, at I har haft en god oplevelse på GP Kaia restaurant. Det glæder mig at I synes om vores appelsinsaus og servicen.

Reisende som så på Restaurant Kaia, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria
Gran Canaria, Kanariøyene

Har du vært i Restaurant Kaia? Del dine erfaringer!