“Ikke veldig bra”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte pizza og den smakte ganske lite. Vil ikke anbefale dette stedet, da må kvaliteten på råvarene opp noen hakk.

Takk, janfredrik

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Her er det utmerket service og god mat. Vi var her Ifjord og ble ikke skuffet i år heller biffen var like god om ikke bedre. Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, magnarfo
Anmeldt 24. juli 2018

Vi fikk solide porsjoner hyggelig betjening, i motsetning til andre restauranter på senteret, var de generøse med mengden av kjøtt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Overraskende bra! Har gått forbi denne restauranten i flere dager, før vi bestemte oss å spise der en kveld. Og dette har vi ikke angret på! Veldig hyggelig, smilende og serviceinnstilt personale, rolig atmosfære og meget god mat. Vi kom tilbake noen dager etterpå. Anbefaler å ta en tur innom, og få en smakfullt måltid, i fred og ro. Spesielt takk for de hyggelige servitørene, som gjorde vår feriemiddag til en hyggelig opplevelse, uten stress og mas. Anbefales for de som vil ha rolig og godt måltid på kjøpesenteret i Puerto Rico.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Olga B
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Her er det mye godt på menyen.Hyggelig personalet,og nydelig mat.Mange gjester sent på kvelden,så vi valgte å gå i 6 tiden før senteret fylles av folk.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Anita B

Reisende som så på Isla Bonita, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Isla Bonita? Del dine erfaringer!