“Gjennomsnittlig som resten av restaurantene i området”
Anmeldelse av Monaco Restaurante

Monaco Restaurante
Vurdert som nr. 19 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Ser at denne restauranten har en overvekt av «ypperlig». Det må skyldes fulle turister uten kritisk sans. Dette stedet er like gjennomsnittlig som resten av Puerto Rico og Amadadores.

Av drikke bestilte jeg rød sangria og vann. Sangriaen var uten særpreg. Til sammenligning serverer Amadores Beach Club og de andre stedene jeg hsr vært noe mye bedre. Da en av servitørene skal rydde bort glass fjerner han vannglasset mitt slik at dette blir helt ut i Sangria muggen. «Oops, It was just water.

Bestilte selv en schnitzel med grønnsaker og canariske poteter, uten saus! Retten ble servert appetittlig og pent, med tilbehør på et eget fat. Schnitzelen bar smaksmessig preg av asiatiske smaker som om den var fritert i samme olje som vårruller og annet asiatisk, merk: Det smakte ikke gammel olje, kun usmak. Denne restauranten hadde ingen asiatiske retter, så det nærmeste jeg kan tenke meg er at en av de ansatte av asiatisk opprinnelse har tilberedt egen mat i frityren. Etter middagen bestilte jeg en dobbel espresso. Det som ble servert var i nærheten av Nescafé eller en svak americano. Da jeg påpekte dette sa samme servitør som helte vannglasset i sangriaen uten ydmykhet at dette var en dobbel espresso! Kort tid senere kom han som fremstod som «hovmester» / main waiter med en dbl espresso og beklaget. At de tar opp en diskusjon på en slik feil er ikke noe jeg aksepterer som gjest.

Som sagt. Du blir mett, men dette er som resten av turistfellene. At stedet i skrivende stund har en overvekt av ypperlige anmeldelser (600) skyldes nok turister som øst seg smigre av at de får en brandy eller baileys på huset når de ber om regningen.

1  Takk, andreO-NOR

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste her flere ganger med to vennepar. Heldig at vi kom her tidlig i ferien. Spiste flere retter og alle var velsmakende. Rent og pent. Mye moro med servitørene!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, GEBSE
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig eier og ansatte som gjerne spøker og finner på abligøyer. Rent og pent og god mat+Amadores billigste øl. Tror de har Amadores beste Sangeria også.

Takk, 0204steffenh
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Spiste ved 2 anledninger på Monaco restaurant, Playa de Mogan. Ligger i 2 etg. på kjøpesenteret litt opp i gågaten fra sentrum.
Hyggelig restaurant med en litt innpåsliten kelner. Når sant skal sies var han ekstremt flink til å få kunder inn i restauranten.
Prisene på maten var hyggelig. Bla. Chateaubriand for 2 til 34 Euro. Kjøttet var grillet, og skåret opp ved bordet. Smakfullt. Også pasta og pizza var av god kvalitet.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, ErikG231
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Blant mange restauranter av ulike typer og kvalitet på Amadores stranda, har dette blitt vår favoritt. Vi har kommet tilbake mange ganger i løpet av to uker. Svært god mat, og en hyggelig atmosfære. De ulike kjøttrettene holder høy kvalitet med mørt og saftig kjøtt. Salat og grønnsaker er også delikat. Betjeningen er svært hyggelig og bruker mye energi på også å få barna til å trives.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Perlill

Reisende som så på Monaco Restaurante, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Monaco Restaurante? Del dine erfaringer!