“Meget bra”

Vurdert som nr. 27 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

To besøk i år igjen bekrefter at dette er en av våre favorittrestauranter her på Amadores. Veldig god mat, både kjøtt og fisk, hyggelige kelnere og rause drinker på huset til slutt. Vi kommer tilbake neste år!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 62ingunnh

Anmeldt 16. januar 2019

Har vært her gjennom flere år, og de holder fortsatt topp standard både når det gjelder hyggelige kelnere og ikke minst, meget god mat. Spiste både biff, paella og fisk. For de som er glad i paella: prøv denne!!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Sven Freddy H
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

God mat og artige servitører! Ligger svært nært stranda. Mye folk og god stemmning prisen er grei, noe samme som de andre resturantene.

Takk, 132kimi
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

En enkel restaurant med GOD mat. Humørfylt og servicevillig betjening. Upretensiøs og trivelig. Har ikke observert støyende TV her. Verdt et besøk.

Takk, Vossing2013
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Ser at denne restauranten har en overvekt av «ypperlig». Det må skyldes fulle turister uten kritisk sans. Dette stedet er like gjennomsnittlig som resten av Puerto Rico og Amadadores.

Av drikke bestilte jeg rød sangria og vann. Sangriaen var uten særpreg. Til sammenligning serverer Amadores Beach Club og de andre stedene jeg hsr vært noe mye bedre. Da en av servitørene skal rydde bort glass fjerner han vannglasset mitt slik at dette blir helt ut i Sangria muggen. «Oops, It was just water.

Bestilte selv en schnitzel med grønnsaker og canariske poteter, uten saus! Retten ble servert appetittlig og pent, med tilbehør på et eget fat. Schnitzelen bar smaksmessig preg av asiatiske smaker som om den var fritert i samme olje som vårruller og annet asiatisk, merk: Det smakte ikke gammel olje, kun usmak. Denne restauranten hadde ingen asiatiske retter, så det nærmeste jeg kan tenke meg er at en av de ansatte av asiatisk opprinnelse har tilberedt egen mat i frityren. Etter middagen bestilte jeg en dobbel espresso. Det som ble servert var i nærheten av Nescafé eller en svak americano. Da jeg påpekte dette sa samme servitør som helte vannglasset i sangriaen uten ydmykhet at dette var en dobbel espresso! Kort tid senere kom han som fremstod som «hovmester» / main waiter med en dbl espresso og beklaget. At de tar opp en diskusjon på en slik feil er ikke noe jeg aksepterer som gjest.

Som sagt. Du blir mett, men dette er som resten av turistfellene. At stedet i skrivende stund har en overvekt av ypperlige anmeldelser (600) skyldes nok turister som øst seg smigre av at de får en brandy eller baileys på huset når de ber om regningen.

1  Takk, andreO-NOR

Reisende som så på Monaco Restaurante, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Monaco Restaurante? Del dine erfaringer!