“God mat”

Vurdert som nr. 12 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. november 2018

Bodde i "nydalen" så det var lettvint å spise på dette senteret. Stort sett alle serverer meget god mat.

Takk, jansteinarp2018

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste her med en venninne i høstferien og vi er kjempe fornøyde❤️ Veldig god service og god mat til en bra pris!

Takk, Birthe B
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var der en kveld og barna var slitne og sure etter en lang reise til Gran Canaria. Kelneren løfta stemningen til barna med sin inkluderende og sjarmerende måte å være på! Fantastisk hyggelig restaurant. Maten midt på treet+ det som trakk ned var grønnsakene som skulle være bra men som vi syns var litt vasne. Alt i alt en veldig positiv restaurant opplevelse. Vi er fornøyde.

Takk, anneliseu2015
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med mat og servitører.
Kan anbefale den meksikanske menyen deres. Vi hadde forrett, middag og dessert og alt var perfekt.

Servitører snakker flere språk og kjempe hyggelige

Takk, Magicsid
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Beste fajietas jeg har spist.
Min mann hadde en biff med stekt løk,
Som han syntes var kjempegod.

God stemning i både personal og kunder.

Kan anbefales

Takk, Turid S

Reisende som så på El Guanche Grill, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Guanche Grill? Del dine erfaringer!