“Ferie”

Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2021

Hva skal jeg si 10 av 10
Spiste duck i appelsinsaus og variert forrett. Har sjeldet opplevd så gode smaker på en restaurant i Puerto Rico noen gang. Staben gir av hele sitt hjerte, vi er veldig happy her.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, torsteing801

Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelige kelnere. Har vært her før og kommer helt sikkert igjen. En av flere favoritter i Puert Rico.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 444oleb
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Vi var her å spiste middag, det ble "bare" texmex på alle. Men for en smaksopplevelse. Alle var kjempefornøyde med retten de fikk.
Koselige ansatte også. Skryter på seg å være den beste texmex-restauranten i Puerto Rico, og jeg skal ikke diskutere på den. For dette var rått!
*****

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Hans Olav T
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk! Utrolig god mat og variert meny. Betjeningen er veldig hyggelige og gjestfrie. Vi drar alltid innom Josef og gjengen når vi er på Gran Canaria

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 306trinee
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

Veldig, veldig fornøyd. Nydelig mat og kjempehyggelig serviceminded betjening Kommer gjerne tilbake hit

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 181monan

Reisende som så på El Guanche Grill, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i El Guanche Grill? Del dine erfaringer!