“Ganske standard mat”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte lasagne og burger. Smakte greit, men ikke så mye mer. Ketchupen som stod på bordet var suppe.

Takk, janfredrik

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Etter å ha blitt blitt overbevist at de er beste grillrestsurant på stedet ble vi overbevidt og gikk inn Lammekotelettene jeg bestilte var gode og fikk 6 stykker, helt greit. Tilbehøret med frisk salat passet helt flott. Gordon bleu som min partner bestilte var veldig god..
og vi er kresne..Anbefales

1  Takk, 444evah
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Beget bra super mat og meget hyggelig betjening har vært her mange ganger i to siste årene anbefaler på det sterkeste

Takk, 365terjeh
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Etter en lang dag med fjelltur, bading og farting var det ingen som orket å undersøke hvor middagen skulle inntas denne dagen. Vi ble enige om å dra på senteret å finne en passe grei plass. Var skeptisk til at dette var en typisk turistplass der det sosiale og god stemning er viktigere en kvaliteten på maten. Så feil kan man ta, de fleste rundt bordet var middels fornøyd+, trur selv at jeg trakk det lengste strået med en nydelig paella.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, laylaque
Anmeldt 13. mars 2018

Vi var 4 stk til middag.
Vi ble møtt av en hyggelig betjening hvorav kokken selv fungerte som kelner og skapte en hyggelig atmosfære denne kvelden.
1 bestilte torsk med bacon og smørsaus og poteter. Men hvor var grønnsakene?
2 stk bestilte entrecote. Begge kjøttstykkene var meget gode, og perfekt stekt medium. Grønnsaken hadde litt tyggemotstand og smakte veldig godt. Alt i alt meget godt. 1 stk bestilte kjøtt, med fløtegratinerte poteter. Kjøttet var OK, men potetene var helt inntørket.

Vi bestemte oss for å prøve også kvelden etter, da skulle Chef selv være på kjøkkenet. 2 bestilte torsk m/tilbehør. Fin konsitens, men desverre litt smakløst. Hjalp med bacon og akkevitt og litt ekstra salt. Grei mat.
1 bestilte kyllingfilet og 1 svinefilet Kjøttet var tørt, men tilbehøret OK. Var spesielt at et stykke med svinefilet ble servert på egen tallerken etter at de øvrige rettene var servert

Totalinntrykket ble desverre preget av at kveld 2 ikke var noen høydare. Det virket nesten som chef'n var mer opptatt av å være hyggelig med gjestene, fremfor å være den gode kokken han burde være. I tillegg var det glissent med folk denne kvelden, så det er derfor forunderlig at maten ikke holdt bedre kvalitet..

Havner derfor på karakter "3" sett begge kveldene under ett.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, TubaFinn

Reisende som så på Mama Pino, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Mama Pino? Del dine erfaringer!