“Hyggelig restaurant”

Kjøkken: Italiensk, Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. august 2021

Veldig god mat, mørt kjøtt og passe kokte grønsaker. Vinkartet var fyldig, med mange gode viner. Betjeningen , var veldig hyggelige. Men det var støyende omgivelser.

Takk, oddarneg2014

Anmeldt 20. mars 2020

Jeg bestilte sjøtunge og ble skuffet, den var tam og smakløs. Er veldig glad i sjøtunge og bestilt samme retten mange ganger andre steder og vært fornøyd hver gang, men ikke her. Kanskje kjøttrettene er bedre. Kelnerne var oppmerkomme og vi fikk rask service, men det virket som om de ikke hadde peiling på rettene de severte. Jeg spurte de om diverse spørsmål ang. fiskerettene og fikk noen svevende svar.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Tone B
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

God service og god mat.

Dette var et veldig hyggelig sted - koselig personale og god kvalitet på kjøttet

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Champis1979
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat. Supre folk som jobber her. Alltid varm mat samtidig for alle på bordet. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, WencheMK
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Maten var grei, men uhøflige servitører.
Mye støy og lite tiltrekkende.unngå.
Vi savnet et lite smil. Denne gjengen var ikke til for kundene.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 117arildd

Reisende som så på Portoro, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Portoro? Del dine erfaringer!