“Lunsj ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Noen vi kjente som vi var sammen med ville hit. Så ingen forventninger. Helt greie kelnere. Spiste sjømat pasta med fisk som smakte mugg. Ekkelt. Min mann spiste Gordon Blue som var tørr og kjedelig. Alt som ble servert så tørt ut, bortsett fra reker kokt i olje som noen andre bestiller. Æsj prøv å unngå stedet. Eller denne rekken m restauranter. Prøvde den ved siden av for noen dager siden. Og det var like ille.

Takk, Linda S

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Bestilte Paella med sjømat og Sangria for lunch.
Denne kombinasjonen har vi spist som standard, men dette måltidet slo alt av det vi har spist før i samme kategori.
I tillegg opplevde vi perfekt service fra vi kom til vi gikk.
Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, MarkusHC
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant nede ved havnen. Spiste tapastallerken for to, smakte kjempegodt. Stilt og rolig midt på dagen. Mye mer trøkk på kvelden.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bentejnf
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Mat uten sjel. Kelnerne var hyggelige, de trekker opp. Maten i seg selv fortjener knappe to stjerner. Det er mye å velge i i Puerto Rico - gå et annet sted!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Gryen
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte en tapastallerken for 2 personer til 38,5 euro. Den så fin ut, men maten var smakløs. Ikke et sted jeg vil teste en gang til.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, steinolavr

Reisende som så på Restaurante Izamar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Izamar? Del dine erfaringer!