“Koslig lunsj ved stranden”
Anmeldelse av La cantina

La cantina
Vurdert som nr. 50 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Her spiste vi to sene lunsjer mens vi ferierte her i Puerto Rico. Her får man gode anbefalinger, god service og god mat. Anbefaler å spise pizza med spansk rødvin til. Desverre var det lang ventetid på mat, som gjør at de bare får 4 av 5 stjerner.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 930iselinp

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde på El Greco og var og spiste på denne restauranten flere ganger. Ypperlig service og kjempe god mat vær gang. Ikke bare var mate god men ble servert i delikat oppsett på tallerken. Var også på flere andre steder og spiste men ingen kunne måle seg med denne. Ingen problem med å anbefale dette spisestedet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 804p_lj
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Vi ankom LC og ble møtt av kjekke mennesker. Følte oss velkommen. Bestilte beef indrefilet medaljonger på deling med tre sos alternativer. Ble anbefalt rødvin Habla Del Silencio 2016. Litt tam før maten, men super til maten og overraskende også etterpå. Nydelig måltid, god vin og betjening. D

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, SteinarF790
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi spiste grillet fisk, og denne kan anbefales. Fantastisk service fra en blid og morsom kelner. Fikk god anbefaling av italiensk vin.

Dato for besøk: april 2018
Takk, sigmundfu
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Kom til restauranten å ble tatt godt imot, fikk raskt ett greit bord men ble sittende rett ved disken og det var mye trafikk rundt bordet. Fikk maten servert forholdsvis fort med tanke på hvor mange gjester det var der. Jeg bestilte andebryst med appelsinsaus, kjempegod saus men fettet på andebrystet var dårlig stekt. Kunne virke som om de hadde skåret brystet i skiver før de har stekt det. Min mormor bestilte dagens fiskerett som var en hvit dypvannsfisk i hvitvinssaus med blåskjell, retten var veldig dårlig krydret og smakte nesten ingenting. Ellers var de andre rundt bordet fornøyd. Fikk servert husets rødvin til maten som var helt ok, men viser seg at de fleste resturantene i område bruker samme rødvin som husets, og når man drar til en gammel vinkjeller å spiser middag, så forventer man kanskje litt mer til vinen man får servert. Alt i alt, en helt gjennomsnittlig opplevelse, noe dyrt.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Aksel M

Reisende som så på La cantina, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i La cantina? Del dine erfaringer!