“Fantastisk mat og besettning!”
Anmeldelse av Big Horn Steak House

Big Horn Steak House
Vurdert som nr. 19 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Biffen sånn du bestillte den. Fekk ei nydelig flaska vin etter anbefaling av servitøren. Lokalet litt avskillt ifrå resten av senteret, så gjer litt privat følelse. Her er kunden i sentrum!

Takk, Guro K

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger litt for seg selv på senteret noe som er positivt. Opplever ikke stressfaktoren som er tilstede i resten av senteret.

Ok service. Maten var ok på smak, ikke noe spesielt. Presentasjonen var også helt grei. Dette vil sammenlagt ikke rettferdiggjøre et noe høyt prisnivå.

Dato for besøk: august 2018
Takk, John Anders L
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

En av de fineste restaurantene i Puerto Ricao synes jeg. Smakfullt innredet og høflige lavmælte kelnere. God atmosfære. Dyr mat, vi synes det var godt men kommer nok ikke tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kristine B
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Som alltid leverte denne restauranten bra mat og en fin atmosfære. Obligatorisk middag her når vi er innom Grand canaria.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 449kaik
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte restauranten sammen med min sønn, som er 16. Rolig og behagelig atmosfære, i et ellers travelt turiststrøk.

Vi valgte hver sitt kjøttstykke, og hvor stort dette skulle være. Deretter valgte vi tilbehør.

Min sønn valgte indrefilet, med pommes frites og brokkoli. Jeg valgte ytrefilet og bakt potet. Grønn salat, peppersaus og bearnaisesaus.

Rett før maten skulle serveres fikk jeg beskjed om at min potet så dårlig ut når kokken åpnet den. Fikk mulighet å velge noe annet. Valgte derfor båtpoteter.

Kjøttet vi fikk var stekt på den måten vi ønsket det. Det smakte kjempegodt.
Tilbehøret var også vellaget, brokkolien var "al dente", salaten som forventet. Eneste minuset var litt mye eddiksmak fra bearnaisesausen.

Jeg drakk to glass Rioja og en flaske mineralvann, min sønn drakk to cola.

Kelneren var hele tiden oppmerksom.

Regningen kom på ca 62 euro. Det var det verdt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, elskereise

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!