“Mør og god biff!”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Her bestilte vi bord på nyttårsaften! Biffen var akkurat som vi forventet og servicen var god. Anbefaler å heller bestille dessert enn forrett. Forretten var litt skuffende! Ellers var alt kjempebra og anbefaler å ta turen hit!
Vi likte også atmosfæren og lokalet veldig godt!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 930iselinp

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, en av de bedre biffer vi har spist ever! Veldig hyggelige og dyktige servitører, anbefaler virkelig et besøk hit.

Takk, 405hegek
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk :) har ikke smakt bedre mat en det vi fikk servert her! Veldig hyggelige servitører også:)

Takk, Magnus H
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Big horn på Gran Canaria ligger i Puerto Rico i enden av jumbosenteret. Dette er en klassisk biffrestaurant der man velger tilbehør ut fra menyvalg. Kan love at her er det møre biffer, og kokkene bommer ikke på steikingen. Meget hyggelig og flott serveringspersonale som er flinke med anbefaling på både mat og vin. Dette anbefales på det varmeste. Spar litt plass til dessert for peanøttostekaken er legendarisk.

Takk, 817beatek
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Biffen sånn du bestillte den. Fekk ei nydelig flaska vin etter anbefaling av servitøren. Lokalet litt avskillt ifrå resten av senteret, så gjer litt privat følelse. Her er kunden i sentrum!

Takk, Guro K

Reisende som så på Big Horn Steak House, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Big Horn Steak House? Del dine erfaringer!