“God mat og service”

Vurdert som nr. 64 av 208 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Kommer inn på topp 5 for våres del her i Puerto Rico
Hyggelig betjening og ikke minst god mat. Mye og velge mellom i menyen

Takk, Rudi S

Anmeldt 22. juli 2018

Vi endte opp med å spise her nesten hver dag den uken vi var her. Det var veldig kjekke ansatte/ servitører som ga mye av seg selv for at vi skulle få en god opplevelse. God mat og god service. Vi fikk en gratis forrett når vi ikke bestilte dette selv. Kjempe gode spanske vårruller. Drinkene var også greie.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, rebbnes
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Dro hit en kveld for å se Belgia-Brasil, etter å ha sett TV-skjermene i lokalet. Service og kelnere var bra, og både forrett, hovedrett (pasta og pizza) og dessert leverte til forventningene. Ingenting i egen klasse, men akkurat som man kan forvente av en normal restaurant. Prisene er også gjennomsnittlige. Ikke spesielt mye ventetid var det heller. Stemningen var på topp under kampen, vi kommer nok tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, fredriks577
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og god pasta carbonara til barna. Fiskerettene vi hadde var greie, men heller ikke mer enn det. Relativt lang ventetid, hvilket ikke bør være nødvendig når man er omtrent de eneste i restauranten.

Dato for besøk: april 2018
Takk, RuneSkj
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Hyggelig betjening. Absolutt ingen turist felle. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Knut B

Reisende som så på Arizzona Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Arizzona Restaurant? Del dine erfaringer!