“Ble hovedresturanten på besøket”
Anmeldelse av Balcon Canario

Balcon Canario
Vurdert som nr. 36 av 209 Restauranter i Puerto Rico
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

En kjekk resturant som jeg har brukt før som ligger på østsiden av senteret. Her får du det du bestiller, selv ting som du komponerer selv, og du kan sågar ta det med deg og spise det hjemme. God service og knall god mat.

2  Takk, Oddjo65

2024 av 885 anmeldelser

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Har nå vært på ukes ferie i Puerto rico. Spist 4 fanger på Balcon canaria. Like bra som før. God spansk og internasjonal mat. Store porsjoner til ok priser. Her er det fullt hver kveld og ofte litt kø, mens konkurrentene opererer med innkastere og halvfulle lokaler. Grunnen er maten og atmosfæren. Svært hyggelig og effektiv betjening. Her treffer du også ofte lokalbefolkningen som er innom her og spiser. Omfattende meny. Egen tapasmenu. Har spist her mange ganger over mange år og aldri blitt skuffet. Anbefales!

Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 25. oktober 2018

Her får man tapas på ekte spansk vis, av en trivelig og engasjert og proff stab. Plukk i menyen hva du vil ha, og kjapt kommer maten på bordet. Sjefen står å håndhilser deg inn når du kommer

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arnt K
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Husets entrecôte var annerledes og nydelig. Rask servert, hyggelig betjening. Rimelig pris for svært god mat.

1  Takk, 414bentee
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Her er vi innom hver gang vi besøker øyen. Topp service og god mat. Her er det bestandig kø, så om man ønsker å spise til et bestemt tidspunkt anbefaler jeg og bestille bord. Det eneste negative er at grønnsakene de har til hver rett er ganske ihjelkokt, så kokken kan med fordel koke grønnsakene noen minutter kortere

Dato for besøk: november 2017
Takk, 82charlottef

Reisende som så på Balcon Canario, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Balcon Canario? Del dine erfaringer!